1. Cysterna – naczepa:
• pojemność ok. 31.000 litrów,
• dwukomorowa – 6.000 l (na siodle) / 25.000 l (większa komora z falochronem),
• przekrój okrągły, średnica zbiornika wewnętrznego 2.000mm, dennice tłoczone,
• zbiornik wewnętrzny wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 304,
• powierzchnia zewnętrzna ze stali nierdzewnej BA, gr.0,6mm na felc
• ciśnienie robocze podczas rozładunku: max 2 bary,
• temperatura pracy max. 100ºC,
• elementy nośne cysterny (wręgi) wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304 elektropoler,
• izolowana – izolacja: wełna mineralna o grubości 20 mm + 80 mm styropian,
• dennice ekstra głębokie z tworzywa, w kolorze płaszcza zewnętrznego (RAL9016 biały),
• dennice szlifowane w miejscu kontaktu z produktem
• bez pasywacji powierzchni wewnętrznej
• w tylnej dennicy wnęka z 2 zespolonymi lampami,
• instalacja powietrzna do rozładunku ze sterylnym filtrem powietrza (wypychanie powietrzem i napowietrzanie podczas rozładunku pompą), wykonanie instalacji gwarantujące brak osadzania się wody po parowaniu/myciu
• instalacja wydmuchu zakończona złączem kłowym (rozstaw kłów 40mm),
• instalacja napowietrzenia górna część w wersji bezobsługowej – zawory w górnej części zbiornika sterowane pneumatycznie, króciec napowietrzenia podgrzewany; przyłącze do wydmuchu – 2 szt. (1 szt. w szafie z tyłu naczepy, 1 szt. na przodzie),
• 3 podwójne włazy : 3 włazy wewnętrzne ciśnieniowe DN460 FORT VALE, 2 pokrywy wewnętrzne średnica 460 w uszczelki VITON i wyposażone w zawory pod- i nadciśnieniowy Fort Vale 1½” , włazy zewnętrzne wyposażone w odpływy,
• 1 pokrywa wewnętrzna (śr =460) , wyposażona w uszczelkę VITON
• pokrywy zewnętrzne (3szt.) wykonane ze stali nierdzewnej bez izolacji
• otwieranie włazów i obudowy włazów w stronę kierunku jazdy
• możliwość odczepienia łańcuszków z pokrywy obudowy włazów
• pokrywy wyposażone w podpórkę do wietrzenia
• uchwyty na zaczepy gumowe oraz oczka na plomby w pokrywach zewnętrznych w wersji wzmocnionej
• pokrywy wyposażone w podpórkę do wietrzenia,
• zawory denne DN100 FORT VALE AWH sterowane za pomocą dźwigni z prawej strony naczepy – podgrzewane, zmodernizowane ograniczniki skrajne pozycji rączki (zamkniętej) – możliwość dociągnięcia po usunięciu blokady, ( zawór z 1-wszej komory pod kątem 45o) sterowane za pomocą dźwigni z prawej strony naczepy – podgrzewane z WEBASTO zmodernizowane ograniczniki skrajne pozycji rączki ( zamkniętej) – możliwość dociągnięcia po usunięciu blokady
• 2 niezależne rury spustowe DN100 wyprowadzone do tylnej szafy, zakończone demontowalnym kolektorem (rury spustowe podgrzewane z Webasto),
• kolektor spustowy wyposażony w uchwyt transportowy, po demontażu możliwość zamocowania go w pionie na uchwycie (gwincie) z tworzywa,
• korytka pod spusty,
• system “ground 0” – zawory na linii napowietrzania w obudowach włazu sterowane pneumatycznie, z sygnalizacją otwarcia / zamknięcia – 2 sztuki
• relingi aluminiowe prawa strona 1 szt.
• relingi aluminiowe lewa strona 1 szt.
• system podgrzewania metodą płaszcza grzewczego (4 kanały grzewcze spawane do dna zbiornika, o zmniejszonej szczelinie przepływu płynu grzewczego),
• niezależne ogrzewanie o mocy 30kW firmy Webasto, w tym:
agregat grzewczy o mocy 30kW na olej napędowy z płynną regulacją temperatury,
sygnalizacja świetlna pracy agregatu,
szafka kwasoodporna na agregat grzewczy,
instalacja rurowa z systemem zaworów do załadunku i odpowietrzania systemu grzewczego,
instalacja elektryczna zasilania z ciągnika,
niezależny zbiornik na olej napędowy, ( pas gumowy pod opaskami zbiornika), pas
mocujący wzmocniony, z zabezpieczeniem przed przesuwaniem się
możliwość zasilania Webasto z sieci 230VAC
podłączenie grzania – wyprowadzone na przód naczepy, przygotowane do podłączenia z układem chłodzenia silnika ciągnika siodłowego (umowa nie obejmuje przewodów łączących ciągnik siodłowy z naczepą)
• oświetlenie w szafie spustowej z włącznikiem krańcowym
• możliwość założenia kłódki na każdą szafkę
• szafa tylna w wykonaniu „skośnym”
• szafki elektryczne z kluczykiem ze stali nierdzewnej zamontowanym w zamku (niespawany), rygle zamka stalowe
• we wszystkich szafkach (oprócz spustowej) blokada drzwi po otwarciu
• światła obrysowe z przodu – składane
• 2 pojemniki na węże o długości 6 m i średnicy mm150mm umieszczone z lewej i prawej strony cysterny wprowadzone do szafy spustowej, ( od przodu naczepy zaślepione , bez kanałów spustowych) + wąż spożywczy DN80 EUR z końcówkami (łącznie 3 szt. – 1 szt. 6mb, 1 szt. 2,5mb, 1 szt. 3,5mb), końcówki Euro przy wężach nie klejone z gwintem,
• pompa krzywkowa UNIBLOC® (model 551 M2), 7,5kW z napędem elektrycznym do załadunku i rozładunku (dla czekolady) wyposażona w ogrzewany korpus; pompę montować po ustaleniu klienta finalnego, manometr po stronie tłocznej pompy z membraną separującą przykręcony złączem DIN; komplet przyłączy elektrycznych; falownik do regulacji obrotów
• uchwyty do zakładania plomb:
przy szafce spustowej,
przy każdej pokrywie włazu zewnętrznego,
przy każdym złączu skręcanym
• logo PRO-WAM na powierzchni bocznej w tylnej części cysterny,
• napis „foodstuff only” – na tyle cysterny z prawej strony i lewej strony i na dennicy tylnej
• napis IN na przedniej dennicy
• klucz hakowy – 1 szt.
• uchwyty na zaślepki rur spustowych
• zastosowane łańcuszki z pełnymi oczkami ( nie zaginane)
• wszystkie uszczelnienia (np.: zawory, złącza, włazy, pompy, zaślepki) nie czarne
• skrzynka sterylna z uchwytami do przenoszenia przeznaczona na redukcje (skrzynka uniesiona 50 mm nad spodem szafy) umieszczona w szafie tylnej – skrzynka z wzmocnionym nogami
• redukcje :
• złącze kłowe 40mm / złącze kłowe 42 mm
DN100 / DN80DIN – 1 szt.
DN80DIN / DN65DIN – 1 szt.
DN65DIN / DN50DIN – 1 szt.
DN80DIN / DN80EURO – 1szt.
• litrażowanie poszczególnych komór cysterny przez PRO-WAM,
• atest Państwowego Zakładu Higieny,
• certyfikat ATP,
• certyfikat UDT,
• zgłoszenie naczepy w TDT (koszt urzędowy TDT ponosi Zamawiający).
• 2 zapasowe uszczelki do zaworów dennych
2. Podwozie PRO-WAM :
• konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej ze zwisem opuszczonym, podpartym do tylnej dennicy
• wysokość siodła 1.200 mm,
• 3 osie JOST (d.Mercedes) AirMaster 3 x 9.000 kg,
• I oś podnoszona
• brak przycisku do ręcznego podnoszenia/opuszczania osi
• wsporniki miechów aluminiowe
• zawieszenie pneumatyczne
• nogi podporowe aluminiowe
• osłony antynajazdowe aluminiowe
• wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
• ABS jako gniazdo zasilające instalację
• gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
• układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
• instalacja elektryczna HELLA, lampy obrysowe HELA
• instalacja elektryczna lampy zespolone LED HELLA
• bez długich obrysów
• hamulec parkingowy automatyczny
• ogumienie 385/65 R 22,5; 6 szt.; GOODYEAR KMAX T GEN-2 385/65 R22,5 164K 158L
• czujniki ciśnienia w oponach
• felgi aluminiowe – alcoa Dura Bright – 6 szt.,
• winda na koło zapasowe, bez koła zapasowego
• błotniki polietylen – 6 szt.
• zderzak nierdzewny polerowany
• wspornik resorów nierdzewny
• 2 kliny z mocowaniem
• skrzynka narzędziowa z zamkiem
• pojemnik na wodę do mycia rąk umieszczony w szafie na tylnym zwisie,
• manometr pomiaru obciążenia osi,
• funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB,
• wspornik miecha aluminiowy,
• fartuch przy zderzaku z logo PRO-WAM,
• rok produkcji 2025
CENA : 505 000 zł + 23 % VAT
tel. kom. 692 421 317
530 445 329
Na sprzedaż
- Cysterna do wody na hakowiec :
pojemność 13.000 litrów
kształt okrągły
jednokomorowa z 2 falochronami
powierzchnia zewnętrzna mazerowana
cysterna izolowana o grubości 50 mm
rama ocynkowana, wysokość ramy 1.450 mm
otwory montażowe w ramie
izolowana szafka na pompę i drzwi zamontowana z tyłu – 1szt.
szafka boczna, bez izolacji, umieszczona min 70 mm od ramy – 2szt.
pomiędzy szafkami bocznymi półki na sprzęt
właz DN600 – 2szt. + pokrywa izolowana – 2szt., wywiercony otwór w śrubie
odpowietrzniki przy włazach z wydłużonym grzybkiem
wlot do zaworu DN65
spust do zaworu DN65
rura przelewowa fi 104 + pokrywa przelewowa
rura wylotowa umieszczona z przodu zbiornika
rura nalewcza z przodu sprowadzona na dół z lewej strony
flansza wylotu PN10 DIN2576 DIN65 + zawór VM3001
flansza wlotu PN10 DIN2576 DIN65 + zawór VM3001
drabina
bez pojemnika na wąż
boczne klapki w linii rury poprzecznej na której jest pompa
klamki wszystkich szaf mają być w dolnej części szafy
szafka boczna na agregat
zawory i gniazda dostarcza PRO-WAM
Cena jednostkowa : 140.000 zł +23 % VAT
Więcej informacji do uzyskania pod numerem telefonu : 692 421 317.
Oferujemy na sprzedaż cysternę do przewozu wody pitnej o pojemności 500 litrów, ze stali nierdzewnej , z atestem PZH :
1. Charakterystyka techniczna cysterny o poj. 500 litrów:
• pojemność ok. 500 litrów
• ładowność rzeczywista ok. 360 l (wynikająca z DMC minus waga przyczepki i cysterny)
• przekrój zbiornika: okrągły
• zbiornik zasadniczy wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 304
• konstrukcja dwupłaszczowa, z izolacją termiczną styropianem 50 mm, poszycie zewnętrzne wykonane z blachy
nierdzewnej, powierzchnia wykończona techniką mazerowania
• właz górny DN450 z pokrywą z odpowietrznikiem, zamykany na kłódkę (kłódka na wyposażeniu przyczepki min 2
kluczyki)
• izolowany kolektor do dystrybucji wody z 2 zaworami kulowymi 1” z demontowalnymi wylewkami oraz króćcem do
napełniania i spustu zakończonym złączem strażackim 2” (Storz 50) i zaślepką (1 szt.)
• napis np. „woda do picia” + logo Klienta na zbiorniku – treść i umiejscowienie do uzgodnienia
• logo / naklejka PRO-WAM
• montaż na podwoziu przyczepy jednoosiowej o DMC 750 kg (prawo jazdy kat.B) wg specyfikacji jak w pkt. 2
• pierwsza rejestracja przyczepy dokonywana jest przez Wykonawcę (PRO-WAM), w celu dokonania zmiany
przeznaczenia pojazdu
• atest Państwowego Zakładu Higieny – dotyczy cysterny oraz elementów stanowiących wyposażenie cysterny
2. Charakterystyka techniczna podwozia, typ WIOLA MOTO N2:
• przyczepa jednoosiowa (DMC 750kg) przystosowana do ciągnięcia przez pojazd o dopuszczalnej
masie ciągniętej 750 kg
• przyczepa lekka – masa własna ok. 200 kg
• konstrukcja spawana z profili stalowych w całości ocynkowana ogniowo.
• długość wew. – ok. 220 cm.
• szerokość wew.– ok.140 cm.
• zawieszenie oś skrętna niehamowana 750 kg.
• koła 13 cali
• sprzęg – zaczep kulowy 750 kg.
• przyczepka bez burt, bez podłogi, 2 rynny do montażu, posadowienia cysterny
• koło podporowe
• wtyczka elektryczna 7 PIN
• kliny PCV pod koła – 2 szt..
• rok produkcji 2024 / 2025
CENA : cena 29.400 zł + 23 % VAT
Oferujemy na sprzedaż cysternę do przewozu wody pitnej o pojemności 1.300 litrów, ze stali nierdzewnej , z atestem PZH :
1. Cysterna o pojemności 1300 litrów.:
• pojemność ok. 1300 l na podwoziu o DMC 2300 kg
• zbiornik jednokomorowy,
• przekrój zbiornika: okrągły
• zbiornik zasadniczy wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 304
• konstrukcja nośna (wręgi) wykonane w całości ze stali kwasoodpornej w gatunku AISI 304
• zbiornik dwupłaszczowy, izolacja cysterny styropianem o grubości 50mm pokryta płaszczem wykonanym ze stali
nierdzewnej AISI 304, powierzchnia zewnętrzna wykończona techniką mazerowania
• właz górny DN450 z odpowietrznikiem i pokrywą zamykaną na kłódkę
• izolowany kolektor do dystrybucji wody z 2 zaworami kulowymi 1” z demontowalnymi wylewkami oraz króćcem do
napełniania i spustu zakończonym złączem strażackim 2” (Storz 50) i zaślepką (1 szt.) – zabudowany w szafce ze stali
nierdzewnej AISI 304 umiejscowiony z tyłu cysterny
• drabinka, podest, poręcz – z prawej strony cysterny
• napis „woda do picia” po obu stronach cysterny, logo Zamawiającego do ustalenia
• logo / naklejka PRO-WAM
• montaż na podwoziu przyczepy szosowej dwuosiowej (DMC 2.300 kg, wymagane prawo jazdy kat B+E) wg
specyfikacji jak w punkcie 2
• pierwsza rejestracja przyczepy dokonywana jest przez Wykonawcę (PRO-WAM), w celu dokonania zmiany
przeznaczenia pojazdu
• atest PZH – dotyczy cysterny oraz elementów stanowiących wyposażenie cysterny
2. Charakterystyka techniczna podwozia przyczepki szosowej dwuosiowej marki RYDWAN EURO B-2600/0/B3:
• DMC 2300 kg
• długość wew./zew. skrzyni ładunkowej – ok. 270 cm.
• szerokość wew./zew. skrzyni ładunkowej – ok. 160 cm.
• Przyczepa bez burt – platforma – reling – 20 cm.
• zawieszenie – dwie osie skrętne.
• układ hamujący 2700 ~ 3.000 kg.
• koła wzmocnione 14C.
• podłoga – sklejka wodoodporna antypoślizgowa.
• koło podporowe wzmocnione
• kliny pod koła – 2 szt.
• konstrukcja wykonana z profili stalowych o dużej wytrzymałości.
• całość ocynkowana ogniowo.
• Rok produkcji 2024/2025
CENA : cena 46.500 zł + 23 % VAT
1) Na sprzedaż : Naczepa – cysterna o poj. 31.000l – 1szt., według poniższej specyfikacji :
Cysterna – 1 szt.:
- pojemność ok. 31.000 litrów, trzykomorowa – pojemności zbiorników:
- I zbiornik- ok. 10.000 litrów
II zbiornik- ok. 6.000 litrów
III zbiornik- ok.15.000 litrów
•przekrój okrągły, średnica zbiornika zasadniczego 2.000mm Max obniżona , zbiornik wewnętrzny wykonany ze stali AISI 304 - temperatura pracy maksymalna 100ºC
- ciśnienie pracy: atmosferyczne
- powierzchnia zewnętrzna – blacha kwasoodporna o gr. 0,6 mm, zakładane na felc, płaszcz zbiornika wewnętrznego wykonany ze stali AISI 304
- elementy spawane do zbiornika zasadniczego (wręgi, elementy wzmacniające) spawane metodą TIG wg WPS
- elementy nośne cysterny (wręgi) wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304, podparcie tylnego zwisu
izolowana – grubość izolacji 150 mm (wełna mineralna 20 mm + styropian 130 mm) - dennice z laminatu malowane w kolorze czerwonym RAL 3000.
- W tylnej dennicy wnęka z 2 lampami = zespolonymi: – lampy kierunkowskazów – lampy świateł pozycyjnych i stop
przystosowana do mycia na stacjach mycia cystern - rura odbojowa na węże do załadunku cysterny z dwóch stron naczepy
- podwójne włazy, PRO-WAM pokrywy wewnętrzne izolowane Ø450 2B wyposażone w zawory: podciśnieniowo nadciśnieniowy 1 ½” oraz zawór DN100,
- pokrywy zewnętrzne prostokątne
pokrywy włazów wewnętrznych posiadają możliwość szybkiego demontażu w przypadku załadunku od góry głowicą nalewczą. - pokrywy wyposażone w uszczelki NBR oraz podpórkę do wietrzenia
- centralny układ mycia z zaworem DN50 z przyłączem gwintowanym DN50BN –
przyłącze tylko z tyłu cysterny, - głowice myjące demontowalne , montowane w pokrywach włazów
- przyłącze do podłączenia węża do mycia obudów włazów + wąż + pistolet do mycia
- centralna instalacja spustowa wyprowadzona do tylnej szafki, rura spustowa ogrzewana, izolowana, obudowane osłoną ze stali nierdzewnej, zakończona zaworem DN100DIN, z odgałęzieniem w postaci zaworu DN100GS do podłączenia w przyszłości pompy UNIBLOCK lub Ebara
- zawory denne FORT VALE sterowane na dole
- zderzak schowany pod szafką,
- zawór probierczy na instalacji spustowej w szafie – 1szt.
- dodatkowa szafka kwasoodporna na redukcje (zamontowana w szafie spustowej)
- pojemniki na wąż o długości 6,1m i średnicy ~160 mm umieszczone z lewej strony cysterny – 1 szt. + drugi umieszczony z prawej strony cysterny (wraz z wężem Ø80 z przyłączami Euro – 3,0 mb – szt.2 i o długości 6 mb – 1 szt.) otwierane z przodu i z tyłu,
- pomiar temperatury za pomocą termometrów zegarowych z siatką ochronną
- przygotowana do montażu pompy krzywkowej Unibloc do czekolady,
- rejestratory temperatury – moduł GPS-GPRS (czujnik PT100 w każdej komorze) zainstalowany w hermetycznej obudowie w tylnej szafce.
- Protokół z kalibracji czujników temperatury podłączonych do rejestratora.
- pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej zainstalowany z prawej strony cysterny (obniżony), podesty aluminiowe między włazami
drabinka otwierana automatycznie, wykonanie kwasoodporne, zabezpieczona przed hałasowaniem w czasie jazdy; sygnalizacja podniesionej drabinki poprzez blokadę układu hamulcowego - duża szafka spustowa umieszczona na obniżonym zwisie z tyłu naczepy
- dodatkowe kanały na grzanie parą
- system podgrzewania metodą płaszcza grzewczego z agregatem o mocy 30kW firmy EBERSPRACHER :
płaszcz grzewczy kanałowy, spawany do każdego z 3 zbiorników - agregat grzewczy o mocy 30kW na olej napędowy z płynną regulacją temperatury
- sygnalizacja świetlna pracy agregatu
- szafka kwasoodporna na agregat grzewczy
- kolektor spustowy podgrzewany
- instalacja rurowa z systemem zaworów do załadunku i odpowietrzania systemu
- grzewczego połączona z układem mycia
- instalacja elektryczna zasilana z ciągnika
- niezależny zbiornik na olej napędowy
przewody zasilania ogrzewania między szafką, a kanałami grzewczymi – izolowane, osłonięte blachą kwasoodporną
uchwyty do zakładania plomb:
– przy szafce spustowej - przy każdej pokrywie włazu zewnętrznego
- redukcje zamontowane w sterylnej skrzynce:
przedłużenie rury spustowej DN100/DN100, l=200 mm – 1 szt - asymetryczna DN100DIN/80EUR
- asymetryczna 80DIN/80EUR – 1 szt.
- asymetryczna DN100DIN/DN80DIN- 1 szt.
- asymetryczna DN100DIN/DN65DIN- 1 szt.
- asymetryczna DN100DIN/DN65BN- 1 szt.
- asymetryczna DN80DIN/DN50DIN- 1 szt.
- asymetryczna DN65BN/DN50BN- 1 szt.
- DN50BN-Nakrętka/DN50DIN-Stożek 1 szt.
- DN80DIN/3” GUILLEMIN
- redukcja EURO80VK80/GUILLEMIN 3”
- wąż 3/8” ze złączką DN25
wzmocnić spawanie gniazd na redukcje - logo PRO-WAM na powierzchni bocznej w tylnej części cysterny
- drabina wejściowa do komór cysterny zamontowana na podeście w przedniej w przedniej części
- litrażowanie poszczególnych komór cysterny przez PRO-WAM
- atest Państwowego Zakładu Higieny
- certyfikat ATP
- tacki ściekowe pod rurociągi spustowe o poj.~3 litrów
- zgarniak do czekolady
- redukcje elektryczne – kpl
uszczelki przy kolektorze spustowym z jasnego silikonu (kolor Biały), dotyczy – uszczelek zaworów AL + uszczelki w przyłączach gwintowanych oraz uszczelki w redukcjach - 2. Wózek jezdny marki PRO-WAM:
- konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej z podparciem tylnego zwisu
- wysokość siodła 1.200 mm
- 3 osie JOST AirMaster 3 x 9.000 kg
zawieszenie pneumatyczne - zawór do ręcznego podnoszenia osi
- nogi podporowe aluminiowe
- osłony antynajazdowe – aluminiowe
- wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
- gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
- układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
- instalacja elektryczna Hella
- kompletne oświetlenie pojazdu
- hamulec parkingowy automatyczny
- ogumienie 385/65 R 22,5; 6szt. ; GOODYEAR K MAX T GEN-2
- felgi aluminiowe ALUX
- winda na koło zapasowe
- bez koła zapasowego
- błotniki polietylen – 6 szt.
- zderzak nierdzewny polerowany
- wspornik resorów nierdzewny
- 2 kliny z mocowaniem
- skrzynka narzędziowa z zamkiem
- pojemnik na wodę do mycia rąk
- manometr pomiaru obciążenia osi
- funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB
Cena jednostkowa : 386.500 zł +23% VAT
Więcej informacji do uzyskania pod numerem telefonu 692 421 317.
Do sprzedania : naczepa 21.000 l do przewozu masy jajecznej lub mleka.
-
pojemność ok. 21.000 litrów
-
trzykomorowa – pojemność zbiorników: I – 7.000 l, II – 7.000 l, III – 7.000 l
-
przekrój okrągły
-
materiał- stal kwasoodporna gat. AISI 304
-
parametry pracy:
-
– ciśnienie robocze: bezciśnieniowa
-
– temperatura pracy 0-100°C
-
– gęstość przewożonego produktu 1,26 kg/dm3
-
3 włazy DN450 z uszczelkami Viton, po jednym w I, II i III komorze
-
każdy właz wyposażony jest w obudowę ze stali nierdzewnej uniemożliwiającą przelanie, pokrywy są izolowane, z każdej obudowy przelewowej jest wyprowadzony po lewej i prawej stronie przewód odpływowy do krawędzi dolnej cysterny
-
izolacja – PUR o grubości 150mm na powierzchni walcowej, pianką poliuretanową o grubości 100 mm na powierzchni dennic
-
płaszcz zewnętrzny – blacha za stali kwasoodpornej gat. 304, struktura powierzchni BA polerowana, opaski ze stali kwasoodpornej o wysokim połysku mocowane na podkładach gumowych, dennice wykonane z laminatu w kolorze zielony wrzos nr 6235 wg palety Mercedes Benz RAL 6032, w tylnej dennicy zamontowane 4 lampy oświetleniowe
-
instalacja spustowa produktu – każda komora wyposażona w zawór denny DN80 sterowany ręcznie z prawej strony, zawory denne spięte wspólnym rurociągiem DN100 (uszczelka Viton) wyprowadzonym na prawą stronę naczepy do szafy z instalacją pomiarową, rura spustowa izolowana obudowana osłoną ze stali kwasoodpornej
-
zawory bezpieczeństwa – każda komora (I, II i III) jest wyposażona w zawór próżniowy 1½” i zawór DN65 otwierany na czas mycia
-
mycie zbiornika cysterny- cysterna wyposażona jest w centralny układ mycia w systemie zamkniętym CIP (np. w 1 komorze zainstalowane są 2 głowice, w drugiej – 1 głowica, w trzeciej – 2 głowice), konstrukcja cysterny oraz rozmieszczenie włazów umożliwia mycie cysterny w stacjach mycia cystern. Przyłącze układu mycia zakończone zaworem DN50DIN wyprowadzone na prawą stronę cysterny
-
pomost obsługowy – w górnej części po prawej stronie zainstalowany jest pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej ryflowanej przetłaczanej, antypoślizgowy, z poręczą bezpieczeństwa ze stali kwasoodpornej rozkładaną od dołu automatycznie za pomocą drabiny, przy włazach znajdują się boczne podesty obsługowe wykonane również z blachy aluminiowej antypoślizgowej, w tyle z prawej strony zamocowana jest drabina ze stali nierdzewnej. Drabina mocowana elastycznie do ramy cysterny
-
rury boczne na schowanie węży I=6,2 mb, Ø154 – 2 szt.
2. Podwozie naczepy:
-
dopuszczalna masa całkowita 34.000 kg
-
agregat trzyosiowy kompletny firmy SAF, osie tarczowe
-
oś pierwsza i trzecia podnoszona
-
układ hamulcowy WABCO 4s/2m
-
czop pociągowy JOST
-
wysokość siodła 1.200 mm
-
kompletne oświetlenie pojazdu
-
hamulec parkingowy automatyczny
-
skrzynka narzędziowa – kwasoodporna, szczelna
-
zbiornik na wodę
-
manometr pomiaru obciążenia osi
-
boczne osłony przeciwnajazdowe
-
kolor – szary RAL 7021
-
ogumienie 385/65R22,5 x 6 szt. + 1szt. koło zapasowe
-
felgi stalowe – 7 szt.
3. Instalacja pomiarowa do odmierzania ilości masy jajecznej rozładowywanej u Klienta, wyposażona w :
– szafę na aparaturę AKP zamontowaną z boku naczepy (między nogami podporowymi a I osią) wyposażoną w drzwi kwasoodporne otwierane na boki
– oddzielną szafkę na komputer PK-3 i drukarkę
– nagrzewanie komory pomiarowej w okresie zimowym w zakresie 0º-2ºC przy pomocy nagrzewnicy zasilanej z bloku silnika ciągnika
– pompę z napędem hydraulicznym PW 24H
– przepływomierz elektromagnetyczny PD 340
– komputer PK-3
– drukarkę
– instalację rurową
– odgaźnik
– instalacja daje możliwość załadunku i rozładunku przy pomocy pompy zewnętrznej oraz załadunku i rozładunku przy pomocy pompy PW 24H przez instalację pomiarową
4. Wyposażenie dodatkowe :
4.1. Izolacja termiczna wykonana z pianki poliuretanowej w miejsce styropianu.
4.2. Czujniki zamontowane przy zaworach dennych (3 szt.) podłączone do komputera PK-3 informujące z jakiej komory produkt został rozładowany do określonego dostawcy.
4.3. Czujniki temperatury zamontowane w każdej komorze (w części dolnej cysterny) podłączone do komputera PK-3 rejestrującego zmiany temperatury w czasie transportu produktu. Odczyt temperatury odbywa się z częstotliwością (z możliwością zmiany) w zakresie od 1 min – 30 min. Temperatura produktu w czasie zdawania (rozładunku) będzie zapisana na wydruku.
4.4. System GPS do identyfikacji odbiorcy produktu oraz do analizowania śladu trasy.
4.5. Tracking – monitoring pracy instalacji pomiarowej w trybie on-line, np.:
-
ślad trasy
-
informacja o stanie realizacji trasy (ilość zdanego produktu, stan zapełnienia komór, liczba zrealizowanych rozładunków, raporty z poszczególnych rozładunków)
-
informacja gdzie w danym momencie znajduje się autocysterna
-
rejestracja temperatury produktu w poszczególnych komorach
Do działania systemu konieczne jest zawarcie umowy z jednym z operatorów sieci komórkowych na transmisję danych GPRS.
Kontakt : Paweł Kołodyński : tel. 660 – 560 – 651