Do sprzedania

 

Szanowni Państwo !

Poniżej zamieszczamy ogłoszenia dotyczące sprzedaży produktów produkcji PRO-WAM. 

1. Przyczepa-cysterna o poj. ok. 15.000l zamontowana na podwoziu używanym podwoziu BDF:

  • pojemność ok. 15.000 litrów

  • trzykomorowa, pojemność komór – 5.000, II – 5.000, III – 5.000

  • kształt zbiornika kuferkowy (jednolity)

  • zbiorniki wewnętrzne wykonane ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9 (AISI 304), o gr. 2,5 mm

  • izolacja na całej powierzchni styropianem o grubości 50 mm

  • płaszcz zewnętrzny wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 304, mazerowany

  • pasy zewnętrzne wykonane ze stali AISI 304

  • elementy nośne cysterny wykonane ze stali ocynkowanej

  • pasy mocujące cysternę do wręg

  • 3 włazy DN450 z zaworami odpowietrzającymi w wykonaniu higienicznym

  • centralny układ mycia – głowice myjące w każdej komorze z zaworem odcinającym ręcznym zabezpieczającym przed przelaniem się mleka do rurociągu lub do innych komór

  • układ przepompowania wyprowadzony na przód cysterny, DN50DIN

  • układ przepompowania wyposażony w zawór zwrotny ze złączem spustowym resztek produktu

  • układ przystosowany do podłączenia wężem z przyłączem układu mycia.

  • izolowane rury spustowe DN65, kolektor spustowy z trzema zaworami spustowymi

  • skolektorowany w dwa zawory odbiorcze DN70DIN zamknięty w kwasoodpornej szafce spustowej z drzwiami typu BUS wspomaganymi sprężynami gazowymi z prawej strony cysterny

  • osłona maskująca z lewej strony cysterny

  • drabina oraz pomost obsługowy po prawej stronie cysterny

  • redukcja asymetryczna DN70DIN/DN50DIN szt.2

2. Używane podwozie KRONE typ BDF :

  • malowane

  • osie tarczowe

  • złącze elektryczne – do uzgodnienia

  • złącze pneumatyczne – do uzgodnienia

  • rok produkcji : 2016

Cena 175.000 zł +23% VAT

1. Stacjonarny układ do odbioru mleka do autocysterny

Cena: do uzgodnienia

Osoby zainteresowane proszonę sa o kontakt

Rolniczo-Pracownicza Spółdzielnia Mleczarska w Szczercowie
ul. Częstochowska 26

tel. 691-496-193.

1) Naczepa – cysterna :

  • pojemność ok. 31.000 litrów

  • dwukomorowa – 6.000 l (na siodle) / 25.000 l (większa komora z falochronem)

  • przekrój okrągły, średnica zbiornika wewnętrznego 2.000mm, dennice tłoczone

  • zbiorniki wewnętrzne wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304

  • płaszcz zewnętrzny – blacha AL w kolorze RAL 9006

  • ciśnienie robocze podczas rozładunku: max 2 bary

  • temperatura pracy max. 100ºC

  • elementy nośne cysterny (wręgi) wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304 elektropoler

  • izolowana – izolacja: wełna mineralna o grubości 20 mm + 80 mm styropian

  • dennice z tworzywa, malowane w kolorze wg palety RAL nr 9003. W tylnej dennicy wnęka z 2 zespolonymi lampami

  • instalacja powietrzna do rozładunku ze sterylnym filtrem powietrza (wypychanie powietrzem i napowietrzanie podczas rozładunku pompą)

  • instalacja wydmuchu zakończona złączem kłowym (rozstaw kłów 40mm)

  • instalacja napowietrzenia w wersji bezobsługowej – sterowana pneumatycznie, króciec napowietrzenia podgrzewany; przyłącze do wydmuchu-2 szt. (1 szt. w szafie z tyłu naczepy,1 szt. na przodzie)

  • dławiki siłowników i połączenie elementów zabezpieczone przed dostaniem się wody

  • przewody pneumatyczne odporne na parowanie

  • 3 podwójne włazy, włazy wewnętrzne ciśnieniowe DN450, 2 pokrywy wewnętrzne wyposażone w zawory pod- i nadciśnieniowy Fort Vale 1½”,

  • kołnierz obudowy włazu nieizolowany, pokrywy obudowy włazu wykonane z aluminium, blacha ryflowana

  • pokrywy wyposażone w uszczelki NBR oraz podpórkę do wietrzenia

  • filtr sterylny umieszczony w szafie rozładunkowej demontowalne zawory probiercze na każdej rurze spustowej przed wylotem i za pompą

  • zawory denne DN100 AWH sterowane za pomocą dźwigni z prawej strony naczepy

  • 2 niezależne rury spustowe DN100 wyprowadzone do tylnej szafy, zakończone demontowalnym kolektorem (rury spustowe podgrzewane z Webasto)

  • kolektor spustowy wyposażony w uchwyt transportowy, po demontażu możliwość zamocowania go w pionie na uchwycie (gwincie) z tworzywa korytka pod spusty

  • system podgrzewania metodą płaszcza grzewczego (4 kanały grzewcze spawane do dna zbiornika)

  • niezależne ogrzewanie o mocy 30kW firmy Webasto, w tym:
    – agregat grzewczy o mocy 30kW na olej napędowy z płynną regulacją temperatury
    – sygnalizacja świetlna pracy agregatu
    – szafka kwasoodporna na agregat grzewczy
    – instalacja rurowa z systemem zaworów do załadunku i odpowietrzania systemu grzewczego
    – instalacja elektryczna zasilania z ciągnika
    – niezależny zbiornik na olej napędowy
    – bez dodatkowego podłączenia grzania na przód naczepy

  • 3 pojemniki na węże o długości 6 m i średnicy ~ 160 mm umieszczone z lewej i prawej strony cysterny wprowadzone do szafy spustowej, ze stali nierdzewnej umieszczone : 2 z prawej strony, 1 z lewej strony + wąż spożywczy DN80 EUR z końcówkami (3 szt.), końcówki Euro

  • pompa krzywkowa UNIBLOC® 7,5kW z napędem elektrycznym do załadunku i rozładunku (dla czekolady) wyposażona w ogrzewany korpus; manometr po stronie tłocznej pompy z membraną separującą przykręcony złączem DIN ; komplet przyłączy elektrycznych; regulacja kierunku obrotów (prawo/ lewo); falownik do regulacji obrotów, sygnalizacja 3 faz na szafce elektrycznej. Falownik umieszczony w szafce nierdzewnej (wielkość szafki zoptymalizowana pod kątem masy)

  • szafka sterownicza w wykonaniu kwasoodpornym

  • szafa spustowa duża zamontowana z tyłu na opuszczonym zwisie + oświetlenie

  • szafka sterylna na redukcje, umieszczona w szafie spustowej

  • rejestrator z wydrukiem + czujnik temperatury + GPS + GPRS

  • pomiar temperatury za pomocą termometru zegarowego z siatką ochronną – 2 szt.

  • pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej zainstalowany z prawej strony cysterny drabinka otwierana automatycznie, wykonanie kwasoodporne, zabezpieczona przed hałasowaniem w czasie jazdy; sygnalizacja podniesionej barierki poprzez blokadę hamulca bezpieczeństwa

  • poręcz barierki wykonana z aluminium

  • uchwyty do zakładania plomb:
    – przy szafce spustowej
    – przy każdej pokrywie włazu zewnętrznego

  • logo PRO-WAM na powierzchni bocznej w tylnej części cysterny

  • kpl redukcji

  • litrażowanie poszczególnych komór cysterny przez PRO-WAM

  • atest Państwowego Zakładu Higieny

  • certyfikat ATP

  • certyfikat UDT

    2) Podwozie nierdzewne marki PRO – WAM:

    • konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej,

    • wysokość siodła 1.200 mm

    • 3 osie JOST (d.Mercedes) AirMaster 3 x 9.000 kg

    • wsporniki miechów aluminiowe,

    • zawieszenie pneumatyczne

    • nogi podporowe aluminiowe

    • osłony antynajazdowe aluminiowe

    • wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane

    • gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS

    • układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS

    • instalacja elektryczna Hella

    • kompletne oświetlenie pojazdu

    • hamulec parkingowy automatyczny

    • ogumienie 385/65 R 22,5; 6 sztuk; Goodyear Kmax HL –

    • felgi aluminiowe – Alcoa Dura Bright

    • winda na koło zapasowe, bez koła zapasowego

    • błotniki polietylen – 6 szt.

    • zderzak nierdzewny polerowany

    • wspornik resorów nierdzewny

    • 2 kliny z mocowaniem

    • skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej umieszczona po prawej stronie

    • pojemnik na wodę do mycia rąk umieszczony w szafie na tylnym zwisie

    • manometr pomiaru obciążenia osi

    • I oś podnoszona

    • funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB

    • wspornik miecha aluminiowy

Wszelkie informacje dostępne pod numerem telefonu: 602-784-837 lub 698-634-016

1. Cysterna wraz z montażem na podwoziu PRO – WAM:

    • pojemność ok. 29.870 litrów

    • trzykomorowa, pojemności komór : 12.000 / 4.870 / 13.000 litrów

    • cysterna bezciśnieniowa

    • powierzchnia zewnętrzna – stal kwasoodporna, polerowana „BA”, płaszcze na fels, gr 0,6mm

    • zbiornik wewnętrzny wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304 gr blachy 2,5mm

    • elementy nośne cysterny wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304

    • izolowana – izolacja grubość 100 mm – wełna (20mm) + styropian (80mm)

    • dennice plastikowe malowane w kolorze białym RAL 9010.

    • przystosowana do mycia na stacjach mycia cystern – CIP z 5 kulami rozpryskowymi (po dwie w krańcowych komorach, 1szt w środkowej komorze), przewód CIP poprowadzony do tyłu z lewej strony w szafce, zawory klapowe przy odgałęzieniu na każdą głowicę.

    • 3 podwójne włazy wewnętrzne DN450, pokrywy wewnętrzne włazów wyposażone w zawory pod- i nadciśnieniowe 1½” włazy zewnętrzne wyposażone w odpływy, pełny podest w przestrzeni pomiędzy włazami wyposażone w podpórkę do wietrzenia zbiornika

    • obudowa zewnętrzna dla każdego włazu wyposażona w rurę przelewową.

    • instalacja spustowa – centralna rura spustowa DN 100 zakończona zaworem DN100DIN (z zaślepką) sprowadzona na tył naczepy między podłużnicami do kwasoodpornej szafki wykonanej z blachy BA (polerowanej), Instalacja spustowa izolowana osłonięta osłoną z blachy kwasoodpornej w rurze spustowej (na kolanie) pod pierwszą komorą zawór do przedmuchu/płukania – zawór DN25 zakończony złączem Gk40 z zaślepką skierowany na prawą stronę

    • zawory denne DN100 Alfa Laval – po jednym dla każdej komory, otwierane z prawej strony cysterny

    • bez termometrów zegarowych

    • pojemnik na wąż o długości 6m i średnicy ~ 150 mm umieszczony z lewej strony cysterny – 1 szt. (bez węża)

    • pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej, zainstalowany z prawej strony cysterny +podesty przy włazach – podest główny z krawężnikiem

    • 2 szt. lamp zespolonych umieszczonych w dennicy (stop, kierunkowskazy, pozycyjne)

    • drabinka otwierana automatycznie, wykonanie kwasoodporne, blokada hamulców przy podniesionej barierce bezpieczeństwa

    • relingi – 1 szt. z lewej i 1 szt. z prawej strony naczepy-cyterny

    • uchwyty do zakładania plomb:
      – przy szafce spustowej

    • przy każdej pokrywie włazu zewnętrznego

    • litrażowanie poszczególnych komór cysterny przez PRO-WAM

    • atest Państwowego Zakładu Higieny

 

2. Podwozie marki PRO-WAM

  • konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej
  • wysokość siodła 1.200 mm
  • 3 osie JOST AirMaster 3×9.000
  • pierwsza oś podnoszona
  • zawieszenie pneumatyczne
  • zawór do ręcznego podnoszenia osi
  • nogi podporowe aluminiowe
  • osłony antynajazdowe – aluminiowe
  • 1 klin z mocowaniem
  • wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
  • gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
  • układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
  • instalacja elektryczna Hella
  • światła tylne w ochronie najazdowej
  • 2 lampy obrysowe przy ochronie najazdowej
  • oświetlenie pozycyjne
  • kompletne oświetlenie pojazdu
  • hamulec parkingowy automatyczny
  • ogumienie 385/65 R 22,5; 6 sztuk; Goodyear Fuelmax
  • felgi stalowe
  • bez windy na koło zapasowe
  • bez koła zapasowego
  • błotniki polietylen – 6 szt. firmy Parlok
  • zderzak nierdzewny polerowany
  • wspornik resorów nierdzewny
  • wsporniki miecha aluminiowe
  • 1 klin z mocowaniem
  • skrzynka narzędziowa z zamkiem
  • bez pojemnika na wodę
  • manometr pomiaru obciążenia osi
  • funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB

Wszelkie informacje dostępne pod numerem telefonu: 602-784-837 lub 698-634-016

1. Cysterna:

  • pojemność ok 30.000 litrów

  • pojemności komór: I – 10.000l (na siodle), II – 20.000l (z falochronem)
  • materiał zbiornika wewnętrznego – stal kwasoodporna gat. AISI 304, przekrój 2.000mm
  • temperatura pracy – 100°C
  • ciśnienie podczas rozładunku oraz podczas transportu: 2 bary
  • płaszcz grzewczy 2 kanałowy przystosowany do zasilania parą lub z ciągnika siodłowego (płynem chłodniczym ), przyłącza zasilania wyprowadzone na przód, przygotowanie do montażu niezależnego ogrzewania WEBASTO.
  • bez instalacji mycia w systemie CIP
  • włazy inspekcyjne – 3 włazy ciśnieniowe Fort Vale DN460 z pokrywami wyposażonymi w uszczelkę z teflonu każdy właz wyposażony jest w obudowę ze stali nierdzewnej uniemożliwiającą przelewanie, obudowa zewnętrzna i pokrywa są izolowane, z każdej obudowy przelewowej jest wyprowadzony po lewej i prawej stronie przewód odpływowy do krawędzi dolnej cysterny
  • izolacja – wełna mineralna o gr. 20 mm + styropian 80 mm na powierzchni walcowej
  • płaszcz zewnętrzny wykonany ze stali kwasoodpornej, płaszcze na fels gr 0,6mm BA , dennice wykonane z laminatu w kolorze białym
  • w tylnej dennicy wnęka z 2 zespolonymi lampami:
    – kierunkowskazy
    – światła pozycyjne i stop
  • zawór bezpieczeństwa (odpowietrzający) – umieszczony w pokrywie włazu szt 2
  • instalacja spustowa produktu – zbiornik cysterny wyposażony jest w zawory denne motylkowe DN100 podgrzewane sterowane ręcznie z boku cysterny firmy Fort Vale, centralny rurociąg DN100 wyprowadzony na tył naczepy zakończony zaworem Fort Vale DN 100 z przyłączem 100DIN, zawór krańcowy rurociągu umieszczony w kwasoodpornej szafce pomiędzy podłużnicami, drzwi szafki otwierane do góry wspomagane sprężynami gazowymi ( szafka przystosowana gabarytowo do zamontowania filtra sterylnego w przyszłości) , rura spustowa grzana i izolowana aż do zaworu krańcowego, spust konsensu w szafie, obudowana osłoną ze stali kwasoodpornej, spust podgrzewany. Zawór klapowy DN25 z przyłączem GK40 na rurze spustowej (w przedniej części) do do wydmuchu/myca instalacji i węża
  • instalacja do wydmuchu produktu sprężonym powietrzem 2 bary, rura DN40,
  • pomiar temperatury – nierdzewny zegarowy czujnik temperatury 2 szt. marki Fort Vale (skala pomiarowa od -20 do 160°C) zainstalowany w każdej komorze zbiornika z prawej strony zabezpieczony przed uszkodzeniem mechanicznym za pomocą siatki ze stali kwasoodpornej
  • pomost obsługowy – zainstalowany w górnej części po prawej stronie, wykonany z antypoślizgowej blachy aluminiowej, poręcz bezpieczeństwa rozkładana od dołu automatycznie za pomocą drabiny, przy włazach antypoślizgowe podesty z blachy aluminiowej, blokada hamulców przy podniesionej barierce bezpieczeństwa
  • drabina – ze stali nierdzewnej, zamontowana na tylnej dennicy z prawej strony
  • relingi ochronne z prawej i lewej strony cysterny
  • pojemnik na wąż – szt. 2 – w wykonaniu ze stali kwasoodpornej + węże 3 szt. (2,5mb + 3,5mb + 6mb), materiał węża po wewnętrznej stronie UHMWPE – z atestem FDA
  • fabryczne litrażowanie pojemności komór
  • Certyfikat ATP
  • Certyfikat UDT

2. Podwozie naczepy siodłowej samonośnej marki PRO-WAM:

  • zwis prosty
  • wykonanie we wersji polerowanej
  • wysokość siodła 1.200 mm
  • 3 osie JOST (Mercedes AirMaster) 3 x 9.000 kg
  • zawieszenie pneumatyczne
  • I oś podnoszona
  • nogi podporowe aluminiowe
  • osłony antynajazdowe – aluminiowe
  • wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
  • gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
  • układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
  • oświetlenie LED Truck Lite
  • hamulec parkingowy automatyczny
  • ogumienie 385/65 R 22,5; 6 szt; Goodyear K Max
  • felgi stalowe – 6 szt.
  • winda na koło zapasowe – stal czarna obudowana stalą nierdzewną, bez koła zapasowego
  • błotniki polietylen – 6 szt.
  • zderzak nierdzewny polerowany
  • wspornik resorów nierdzewny
  • 2 kliny z mocowaniem
  • skrzynka narzędziowa z zamkiem
  • pojemnik na wodę do mycia rąk
  • manometr pomiaru obciążenia osi
  • funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB

Wszelkie informacje dostępne pod numerem telefonu: 602-784-837 lub 698-634-016

Scania P410, osie 6×2*4, zabudowa Pro-Wam cysterna do odbioru mleka z aparaturą:

  • rok produkcji 2016r.

  • skrzynia biegów automatyczna OptiCruise
  • typ nadwozia Model P, z rozkładanym łóżkiem,
  • tachograf cyfrowy Stoneridge,
  • Immobilaizer
  • centralny zamek manualny,
  • Radio,
  • CB Radio,
  • elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
  • przystawka mocy
  • norma emisji spalin EURO 6,
  • zbiornik paliwa 350l,
  • Cysterna 3 komorowa 17 350l (I-5450, II-6450, III-5450) wyposażona w aparaturę kontrolno-pomiarową do odbioru mleka PK4.

Cena: 414 400 zł + 23% VAT

1. Naczepa cysterna do transportu AdBlue o pojemności 30.300 l

  • rok produkcji 2019r.

  • naczepa 4 komorowa
  • podział komór (I- 9.133, II- 6.987, III-6.006, IV-8.174)
  • ciśnienie pracy od -0,034 bar do 2 bar,
  • przekrój okrągły, średnica zbiornika zasadniczego 1.912 mm, dennice tłoczone
  • temperatura pracy max. 100°C
  • zbiorniki wewnętrzne oraz płaszcz zewnętrzny wykonane ze stali kwasoodpornej 1.4301/1.4307
  • zbiornik izolowany wełną mineralną o gr. 20 mm + 80 mm styropian
  • dennice plastikowe malowane w kolorze białym. W tylnej dennicy wnęka z 2 lampami zespolonymi 
  • powierzchnia zewnętrzna – „lustro”, blacha o gr. 0,6 mm 
  • instalacja spustowa DN100 zakończona zaworem DN100DIN umieszczonym w szafce z tyłu naczepy
  • centralny układ mycia z zaworem DN50DIN z przyłączem gwintowanym DN50DIN – przyłącze z tyłu cysterny
  • pojemniki na wąż o długości 6m i średnicy ~ 150 mm umieszczony z lewej strony cysterny – 2 szt. (bez węży)
  • pomiar temperatury za pomocą termometrów zegarowych z siatką ochronną
  • pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej
  • drabinka otwierana automatycznie, wykonanie kwasoodporne, zabezpieczona przed hałasowaniem w czasie jazdy; sygnalizacja podniesionej barierki bezpieczeństwa w kabinie kierowcy
  • system podgrzewania metodą płaszcza grzewczego, w tym:
  • płaszcz grzewczy kanałowy, spawany do każdego z 4 zbiorników
  • przystosowanie do montażu w przyszłości ogrzewania Webasto + szafka na Webasto
  • uchwyty do zakładania plomb ( przy szafce spustowej, przy każdej pokrywie włazu zewnętrznego,
  • certyfikat ATP
  • paszport UDT

2. Wózek jezdny marki PRO-WAM

  • rama wykonana ze stali kwasoodpornej polerowanej
  • wysokość siodła 1.200 mm
  • podwozie – 3 osie JOST 3 x 9.000 kg
  • zawieszenie pneumatyczne
  • I oś podnoszona i opuszczana ręcznie (nie automatycznie), podniesienie osi będzie możliwe zarówno przy niezaładowanej jak i załadowanej naczepie (jeśli dopuszczalne obciążenie na oś przekroczy 8T wówczas oś podniesiona opadnie po 120 s lub gdy naczepa przekroczy prędkość 30 km/h)
  • nogi podporowe stalowe malowane z płynną regulacją wysokości
  • osłony antynajazdowe – aluminiowe
  • wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
  • gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
  • układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 4S/2M oraz funkcją RSS
  • instalacja elektryczna Hella
  • kompletne oświetlenie pojazdu
  • hamulec parkingowy automatyczny
  • zderzak nierdzewny polerowany
  • skrzynka narzędziowa z zamkiem
  • manometr pomiaru obciążenia osi
  • funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB2.

3. Układ do dystrybucji środka AdBlue produkcji PRO-WAM Koszalin według poniższej specyfikacji:

  • jednokomorowa szafa ze stali kwasoodpornej zamykana kwasoodpornymi drzwiami otwieranymi na bok, szafa zamontowana z boku naczepy między nogą podporową a I osią pojazdu z prawej strony
  • pompa tłocząca o wydajności 36m3/h z napędem hydraulicznym z wirnikiem nierdzewnym (wolny rozruch podczas startu pompy przy wydawaniu środka AdBlue i wolne zatrzymanie przed końcem wydawania produktu, aby nie było szarpnięć podczas startu i stopu)
  • układ hydrauliczny napędu pompy,
  • system pneumatyczny,
  • system zasilania elektrycznego
  • przepływomierz duńskiej firmy Proces Data PD340 DN50,
  • system rejestracji danych na bazie komputera PK-4 wraz z wydrukiem, spełniający między innymi następujące funkcje (pomiar ilości środka AdBlue u klienta, pomiar łącznej dostawy środka AdBlue, pomiar łącznej dostawy środka AdBlue, wyświetlanie danych na wyświetlaczu, wprowadzanie numerów klientów)
  • automatyczne wyłączenie instalacji w przypadku braku środka AdBlue,
  • możliwość programowania dowolnej ilości numerów dostawców oraz numerów tras,
  • scalone i czytelne wydruki zbiorcze, również w terminie późniejszym,
  • rejestracja danych w pamięci jednostki sterującej,
  • orurowanie o średnicy DN50,
  • system podtrzymujący zasilanie układu pomiaru i rejestracji danych przez minimum 1h w przypadku awarii układu elektrycznego samochodu,
  • zwijadło spiralne na wąż DN50 o dł. 15mb z napędem hydraulicznym zamontowane w szafie pod instalacją pomiarową, wąż zakończony nalewakiem ze złączem obrotowym
  • Certyfikat Europejski na układ pomiarowy,
  • legalizacja układu pomiarowego przez Urząd Miar,
  • instalacja powietrzna do wypychania powietrzem produktu z węża oraz rurociągów łączących instalację pomiarową cysterny ze zbiornikiem klienta, obsługa komputera w języku polskim

Cena: 360.000 zł + 23% VAT

kontakt pod numerem telefonu 605 390 370

lub adresem email: Rz@poleuro.eu

1. Cysterna:

  • pojemność cysterny – ok. 26.000 litrów.

  • materiał: stal kwasoodporna AISI 304, grubość płaszcza wewnętrznego 2,5 mm.
  • trzykomorowa, pojemność zbiorników:

           I komora – 9.000 litrów

           II komora – 6.000 litrów

          III komora – 11.000 litrów

  • zbiorniki litrażowane przez producenta
  • 3 czujniki zegarowe temperatury – cysterna wyposażona w 3 nierdzewne zegarowe czujniki temperatury marki Fort Vale (-20/60°C) zainstalowane w poszczególnych komorach zbiornika z prawej strony zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym za pomocą siatki kwasoodpornej
  • temperatura pracy 100ºC
  • instalacja wydmuchu powietrza z instalacją CIP, przystosowane do montażu filtra sterylnego w przyszłości
  • ciśnienie robocze : do 0,5 bar
  • przekrój okrągły
  • wręgi podporowe – wręgi (elementy nośne) cysterny wykonane ze stali kwasoodpornej, elektropoler
  • zbiornik wewnętrzny izolowany na całej powierzchni – grubość izolacji: wełna (20 mm), styropian (80 mm)
  • powierzchnia płaszcza zewnętrznego wykonana z tworzywa GFK w kolorze wg palety RAL 9016 (biały)
  • dennice zewnętrzne wykonane z tworzywa w kolorze do uzgodnienia wg palety RAL 9016
  • w tylnej dennicy zamontowane 2 lampy oświetleniowe – zespolone: stop, pozycyjne, kierunkowskazy
  • centralny układ mycia z lewej strony – rura polerowana ukształtowana do zarysu cysterny, przyłącze DN50DIN z zaworem, wyprowadzone na tył cysterny do szafki spustowej + dodatkowe przyłącze z przodu naczepy, przyłącza rurociągu z prawej strony cysterny
  • podwójne włazy (właz PRO-WAM zasadniczy 450 wzmocnione z 4 pokrętłami , zabudowany kołnierzem z włazem zewnętrznym izolowanym), uszczelki EPDM
  • okrągłe pokrywy: wewnętrzne wyposażone w zawór podciśnieniowy 1½” oraz zawór klapkowy DN80DIN otwierany tylko podczas mycia w systemie CIP; zewnętrzne izolowane polerowane (przy pokrywach zewnętrznych mechanizm zamykania umożliwiający wietrzenie zbiorników cysterny); zawias zewnętrznej pokrywy wykonany w wersji bez możliwości demontażu
  • izolowana centralna rura spustowa DN100 wyprowadzona na tył cysterny z zaworem krańcowym DN100DIN umieszczonym w kwasoodpornej szafce z tyłu między podłużnicami, zawory Alfa Laval, uszczelki silikon
  • pojemnik na wąż o długości 6 mb – 1 szt.
  • kolektor spustowy z jednym wspólnym wylotem
  • zawory denne DN100, sterowane pokrętłem od góry cysterny, przy włazach
  • system podgrzewania metodą płaszcza grzewczego (2 kanały grzewcze spawane do dna zbiornika) przystosowany do zasilania parą
  • zasilanie wyprowadzone do przodu naczepy umożliwiające podłączenie się do układu grzania z ciągnika siodłowego
  • niezależne ogrzewanie o mocy 30 kW firmy WEBASTO w tym:

        – agregat grzewczy o mocy 30 kW na olej napędowy z płynną regulacją temperatury

        – sygnalizacja świetlna pracy agregatu

        – szafka kwasoodporna na agregat grzewczy

        – instalacja rurowa z systemem zaworów do załadunku i odpowietrzania systemu grzewczego

        – instalacja elektryczna zasilania z ciągnika

        – niezależny zbiornik na olej napędowy

  • antypoślizgowy pomost obsługowy wykonany z aluminium na górze cysterny, umiejscowiony z lewej strony cysterny, z automatycznie otwieraną kwasoodporną balustradą i składaną kwasoodporną drabinką wejściową umiejscowioną z lewej strony tylnej dennicy, przy włazach boczne podesty obsługowe
  • blokada hamulców przy podniesionej barierce bezpieczeństwa
  • końcówki redukcyjne umieszczone w szafce spustowej
  • DN100/80DIN – 1szt.
  • DN80DIN/80EURO-1szt.
  • uchwyty do zakładania plomb:

         – przy szafce spustowej

         – przy każdej pokrywie włazu zewnętrznego

  • logo producenta na tylnej dennicy i powierzchni bocznej
  • atest PZH
  • certyfikat ATP
  • uszczelki w zaworach i złączach – silikon.

2. Wózek jezdny marki PRO-WAM:

  • konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej

  • wysokość siodła 1.200 mm

  • zwis tylny prosty

  • 3 osie JOST Airmaster 3 x 9.000 kg

  • I oś podnoszona

  • zawieszenie pneumatyczne

  • zawór do ręcznej regulacji poziomu jazdy

  • nogi podporowe – stalowe

  • osłony antynajazdowe – aluminiowe

  • wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane

  • gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS

  • układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS

  • instalacja elektryczna Hella

  • kompletne oświetlenie pojazdu

  • hamulec parkingowy automatyczny

  • ogumienie GOODYEAR K MAX T GEN-2 385/65 R22,5 164K 158L 6 szt. + 1 szt.

  • felgi stalowe

  • winda na koło zapasowe

  • błotniki polietylen – 6 szt.

  • zderzak nierdzewny polerowany

  • wspornik resorów nierdzewny

  • 2 kliny z mocowaniem

  • skrzynka narzędziowa w wykonaniu kwasoodpornym z zamkiem

  • pojemnik na wodę do mycia rąk

  • manometr pomiaru obciążenia osi

  • funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB

    Cena: 399.000 zł + 23% VAT

Accessibility
pl_PL