Do sprzedania

 

 

  1. Cysterna :
  • pojemność ok. 30.000 litrów
  • jednokomorowa
  • zbiornik zasadniczy ze stali AISI 316
  • dennica tylna z lampami
  • 3 przegrody
  • Ciśnienie pracy 0.5bar
  • Temperatura pracy 120 °C
  • Średnica  zbiornika zasadniczego 1.908 mm
  • Grubość ścianki zbiornika zasadniczego 3mm
  • Powierzchnia wewnętrzna zbiornika  2B
  • Spoiny od wewnętrznej strony  zbiornika trawione i zaczyszczone
  • Bez prześwietleń
  • Wręgi i wzmocnienia zbiornika ze stali AISI 304
  • Obudowy włazów prostokątne ze stali AISI 304 – izolowane
  • Odprowadzenie przelewu w obudów włazów połączone w jedną rurę 1 ½”
  • Z lewej i prawej strony centralna rura przelewowa wyprowadzona do tyłu cysterny w dolną część i zakończona zaworem kulowym i elastycznym przewodem
  • W pierwszej obudowie włazu wejście rury instalacji wydmuchu z zaworem DN 50 Fort Vale
  • Kieszenie na tablice informacyjne  ( 3 szt. lewa strona, 3 szt. prawa strona, 3 szt. tył )
  • Instalacja CIP – przyłącze w szafie z tyłu
  • ATP
  • 1 sztuka   Fort Vale DN500 z pokrywą ze stali nierdzewnej zamykaną na 6  mocowań – uszczelnienie PTFE
  • 3 sztuki    Fort Vale DN460 z pokrywą ze stali nierdzewnej zamykaną na 6 mocowań  – uszczelnienie PTFE
  • Zawór podciśnieniowy zamontowany na zbiorniku w obudowie I włazu, bez filtra sterylnego
  • Zbiornik zakończony zaworem dennym 3” Fort Vale typu Clean flow sterowany pneumatycznie, obudowa zaworu ma zapewnić możliwość łatwego zdjęcia lub dostępu do obsługi zaworu i siłownika pneumatycznego
  • sygnalizacja świetlna otwartego zaworu dennego
  • Rura spustowa 3” wyprowadzona do szafki na tylnym zwisie zakończona zaworem motylowym 3” Fort vale z zaworem probierczym oraz złączem nierdzewnym EURO 80 MK z zaślepką
  • Rura spustowa izolowana
  • Przełącznik otwierania zaworu dennego umieszczony w skrzynce na tylnym zwisie
  • Na tylnym zwisie duża szafa spustowa 2400 z drabinką wejściową po lewej stronie, do zbiornika zamontowany wspornik dennicy
  • Podgrzewanie zaworu spustowego za pomocą pary
  • Linia 2” po prawej stronie naczepy
  • W dolnej części linii zamontowany zawór zwrotny, zawór ręczny kulowy, zawór bezpieczeństwa i manometr
  • Filtr jonowy Donaldson
  • Linia wydmuchu w dalszej części umiejscowiona w izolacji ( pod płaszczem zewnętrznym) i poprowadzona do pierwszej obudowy włazu
  • Przyłącze instalacji powietrznej z przodu z prawej strony
  • W dolnej części zbiornika kanały grzewcze 3 szt. o szerokości 115 mm , wejście 1”, wyjście 1” ( 2 kanały na Webasto i 1 kanał na parę)
  • instalacja rurowa z systemem zaworów do załadunku i odpowietrzania systemu grzewczego
  • podłączenie grzania – wyprowadzone na przód naczepy, przygotowane do podłączenia z układem chłodzenia silnika ciągnika siodłowego
  • Izolacja zbiornika wełna 100mm, pod pasami mocującymi i przy wręgach izolacja wełna mineralna prasowana 20mm / łupka z PUR 80mm
  • Na dennicach izolacja wełna 100mm
  • Płaszcz zewnętrzny ze stali AISI 304 połysk
  • Dennice zewnętrzne z tworzywa kolor biały RAL 9016
  • Zbiornik wyposażony w 1 szt. termometru o zakresie -20 °C do +150 °C  zamontowanego na zewnątrz po prawej stronie
  • Podest wykonany z aluminium na całej długości cysterny po lewej stronie
  • Podest dodatkowy pomiędzy włazami
  • Drabina i składana poręcz ze stali nierdzewnej po lewej stronie
  • Czujnik otwarcia drabiny połączony z blokadą hamulców
  • Po każdej stronie naczepy pojemnik na wąż  wchodzące do szafy z wężami spożywczymi
  • Pojemniki ze stali AISI 304 na wąż – 2szt. (bez węży)
  • Średnica pojemnika ok 160mm, długość 6000mm
  1. Podwozie PRO-WAM:
  • konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej
  • Zwis opuszczony, wzmocniony, z podparciem dennicy
  • wysokość siodła 1.200 mm
  • podwozie – 3 osie Mercedes AirMaster  3 x 9.000 kg
  • I oś podnoszona
  • zawieszenie pneumatyczne
  • zawór do ręcznego podnoszenia osi
  • nogi podporowe aluminiowe
  • osłony antynajazdowe – aluminiowe
  • wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
  • gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
  • układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 4S/2M oraz funkcją RSS
  • instalacja elektryczna
  • kompletne oświetlenie pojazdu
  • oświetlenie Hella
  • hamulec parkingowy automatyczny
  • ogumienie 385/65 R 22,5; 6 sztuk marki Bridgestone
  • felgi stalowe
  • kosz na koło zapasowe (nie winda)
  • bez koła zapasowego
  • błotniki polietylen lub nierdzewne – 6 szt
  • zderzak nierdzewny polerowany
  • wspornik resorów nierdzewny
  • 2 kliny z mocowaniem
  • Bez skrzynka narzędziowa z zamkiem
  • bez pojemnik na wodę do mycia rąk
  • manometr pomiaru obciążenia osi
  • funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB
  • po lewej stronie skrzynka transportowa ze stali nierdzewnej o wymiarach 1000x500x500 mm
  • gaśnica 2x6kg
  • bęben z przewodem masującym
  • pasek elektrostatyczny
  • skrzynka kierowcy
  • konsola z zaworami do regulacji wysokości ramy w kwasoodpornej obudowie
  • rok produkcji 2025

    Cena jednostkowa : 399.000 zł + 23% VAT

    Opcjonalnie :

    • Niezależne ogrzewanie Webasto z dodatkowym zasilaniem 230V

    Agregat grzewczy Thermo 300 po lewej stronie umieszczony w nierdzewnej skrzyni

    Agregat wyposażony w zbiornik na olej napędowy  35 litrów

    sygnalizacja świetlna pracy agregatu – Dopłata 22.000 zł + 23% VAT

    • Opony Michelin (6szt.) – Dopłata 6.000 zł + 23% VAT
    • Felgi aluminiowe Dura Bright (6szt.) – Dopłata 6.000 zł + 23% VAT

Do sprzedania : naczepa 21.000 l do przewozu masy jajecznej lub mleka.

  • pojemność ok. 21.000 litrów

  • trzykomorowa – pojemność zbiorników: I – 7.000 l, II – 7.000 l, III – 7.000 l

  • przekrój okrągły

  • materiał- stal kwasoodporna gat. AISI 304

  • parametry pracy:

  • – ciśnienie robocze: bezciśnieniowa

  • – temperatura pracy 0-100°C

  • – gęstość przewożonego produktu 1,26 kg/dm3

  • 3 włazy DN450 z uszczelkami Viton, po jednym w I, II i III komorze

  • każdy właz wyposażony jest w obudowę ze stali nierdzewnej uniemożliwiającą przelanie, pokrywy są izolowane, z każdej obudowy przelewowej jest wyprowadzony po lewej i prawej stronie przewód odpływowy do krawędzi dolnej cysterny

  • izolacja – PUR o grubości 150mm na powierzchni walcowej, pianką poliuretanową o grubości 100 mm na powierzchni dennic

  • płaszcz zewnętrzny – blacha za stali kwasoodpornej gat. 304, struktura powierzchni BA polerowana, opaski ze stali kwasoodpornej o wysokim połysku mocowane na podkładach gumowych, dennice wykonane z laminatu w kolorze zielony wrzos nr 6235 wg palety Mercedes Benz RAL 6032, w tylnej dennicy zamontowane 4 lampy oświetleniowe

  • instalacja spustowa produktu – każda komora wyposażona w zawór denny DN80 sterowany ręcznie z prawej strony, zawory denne spięte wspólnym rurociągiem DN100 (uszczelka Viton) wyprowadzonym na prawą stronę naczepy do szafy z instalacją pomiarową, rura spustowa izolowana obudowana osłoną ze stali kwasoodpornej

  • zawory bezpieczeństwa – każda komora (I, II i III) jest wyposażona w zawór próżniowy 1½” i zawór DN65 otwierany na czas mycia

  • mycie zbiornika cysterny- cysterna wyposażona jest w centralny układ mycia w systemie zamkniętym CIP (np. w 1 komorze zainstalowane są 2 głowice, w drugiej – 1 głowica, w trzeciej – 2 głowice), konstrukcja cysterny oraz rozmieszczenie włazów umożliwia mycie cysterny w stacjach mycia cystern. Przyłącze układu mycia zakończone zaworem DN50DIN wyprowadzone na prawą stronę cysterny

  • pomost obsługowy – w górnej części po prawej stronie zainstalowany jest pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej ryflowanej przetłaczanej, antypoślizgowy, z poręczą bezpieczeństwa ze stali kwasoodpornej rozkładaną od dołu automatycznie za pomocą drabiny, przy włazach znajdują się boczne podesty obsługowe wykonane również z blachy aluminiowej antypoślizgowej, w tyle z prawej strony zamocowana jest drabina ze stali nierdzewnej. Drabina mocowana elastycznie do ramy cysterny

  • rury boczne na schowanie węży I=6,2 mb, Ø154 – 2 szt.

2. Podwozie naczepy:

  • dopuszczalna masa całkowita 34.000 kg

  • agregat trzyosiowy kompletny firmy SAF, osie tarczowe

  • oś pierwsza i trzecia podnoszona

  • układ hamulcowy WABCO 4s/2m

  • czop pociągowy JOST

  • wysokość siodła 1.200 mm

  • kompletne oświetlenie pojazdu

  • hamulec parkingowy automatyczny

  • skrzynka narzędziowa – kwasoodporna, szczelna

  • zbiornik na wodę

  • manometr pomiaru obciążenia osi

  • boczne osłony przeciwnajazdowe

  • kolor – szary RAL 7021

  • ogumienie 385/65R22,5 x 6 szt. + 1szt. koło zapasowe

  • felgi stalowe – 7 szt.

3. Instalacja pomiarowa do odmierzania ilości masy jajecznej rozładowywanej u Klienta, wyposażona w :

– szafę na aparaturę AKP zamontowaną z boku naczepy (między nogami podporowymi a I osią) wyposażoną w drzwi kwasoodporne otwierane na boki

– oddzielną szafkę na komputer PK-3 i drukarkę

– nagrzewanie komory pomiarowej w okresie zimowym w zakresie 0º-2ºC przy pomocy nagrzewnicy zasilanej z bloku silnika ciągnika

pompę z napędem hydraulicznym PW 24H

– przepływomierz elektromagnetyczny PD 340

– komputer PK-3

– drukarkę

– instalację rurową

odgaźnik

– instalacja daje możliwość załadunku i rozładunku przy pomocy pompy zewnętrznej oraz załadunku i rozładunku przy pomocy pompy PW 24H przez instalację pomiarową

4. Wyposażenie dodatkowe :

4.1. Izolacja termiczna wykonana z pianki poliuretanowej w miejsce styropianu.

4.2. Czujniki zamontowane przy zaworach dennych (3 szt.) podłączone do komputera PK-3 informujące z jakiej komory produkt został rozładowany do określonego dostawcy.

4.3. Czujniki temperatury zamontowane w każdej komorze (w części dolnej cysterny) podłączone do komputera PK-3 rejestrującego zmiany temperatury w czasie transportu produktu. Odczyt temperatury odbywa się z częstotliwością (z możliwością zmiany) w zakresie od 1 min – 30 min. Temperatura produktu w czasie zdawania (rozładunku) będzie zapisana na wydruku.

4.4. System GPS do identyfikacji odbiorcy produktu oraz do analizowania śladu trasy.

4.5. Tracking – monitoring pracy instalacji pomiarowej w trybie on-line, np.:

  • ślad trasy

  • informacja o stanie realizacji trasy (ilość zdanego produktu, stan zapełnienia komór, liczba zrealizowanych rozładunków, raporty z poszczególnych rozładunków)

  • informacja gdzie w danym momencie znajduje się autocysterna

  • rejestracja temperatury produktu w poszczególnych komorach

Do działania systemu konieczne jest zawarcie umowy z jednym z operatorów sieci komórkowych na transmisję danych GPRS.

Kontakt : Paweł Kołodyński : tel. 660 – 560 – 651

 

Accessibility
en_GB