Szanowni Państwo !
Poniżej zamieszczamy ogłoszenia dotyczące sprzedaży produktów produkcji PRO-WAM.
1. Przyczepa-cysterna o poj. ok. 15.000l zamontowana na podwoziu używanym podwoziu BDF:
-
pojemność ok. 15.000 litrów
-
trzykomorowa, pojemność komór – 5.000, II – 5.000, III – 5.000
-
kształt zbiornika kuferkowy (jednolity)
-
zbiorniki wewnętrzne wykonane ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9 (AISI 304), o gr. 2,5 mm
-
izolacja na całej powierzchni styropianem o grubości 50 mm
-
płaszcz zewnętrzny wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 304, mazerowany
-
pasy zewnętrzne wykonane ze stali AISI 304
-
elementy nośne cysterny wykonane ze stali ocynkowanej
-
pasy mocujące cysternę do wręg
-
3 włazy DN450 z zaworami odpowietrzającymi w wykonaniu higienicznym
-
centralny układ mycia – głowice myjące w każdej komorze z zaworem odcinającym ręcznym zabezpieczającym przed przelaniem się mleka do rurociągu lub do innych komór
-
układ przepompowania wyprowadzony na przód cysterny, DN50DIN
-
układ przepompowania wyposażony w zawór zwrotny ze złączem spustowym resztek produktu
-
układ przystosowany do podłączenia wężem z przyłączem układu mycia.
-
izolowane rury spustowe DN65, kolektor spustowy z trzema zaworami spustowymi
-
skolektorowany w dwa zawory odbiorcze DN70DIN – zamknięty w kwasoodpornej szafce spustowej z drzwiami typu BUS wspomaganymi sprężynami gazowymi z prawej strony cysterny
-
osłona maskująca z lewej strony cysterny
-
drabina oraz pomost obsługowy po prawej stronie cysterny
-
redukcja asymetryczna DN70DIN/DN50DIN szt.2
2. Używane podwozie KRONE typ BDF :
-
malowane
-
osie tarczowe
-
złącze elektryczne – do uzgodnienia
-
złącze pneumatyczne – do uzgodnienia
-
rok produkcji : 2016
Cena 195.000 zł +23% VAT
1) Naczepa – cysterna :
-
pojemność ok. 31.000 litrów
-
dwukomorowa – 6.000 l (na siodle) / 25.000 l (większa komora z falochronem)
-
przekrój okrągły, średnica zbiornika wewnętrznego 2.000mm, dennice tłoczone
-
zbiorniki wewnętrzne wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304
-
płaszcz zewnętrzny – blacha AL w kolorze RAL 9006
-
ciśnienie robocze podczas rozładunku: max 2 bary
-
temperatura pracy max. 100ºC
-
elementy nośne cysterny (wręgi) wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304 elektropoler
-
izolowana – izolacja: wełna mineralna o grubości 20 mm + 80 mm styropian
-
dennice z tworzywa, malowane w kolorze wg palety RAL nr 9003. W tylnej dennicy wnęka z 2 zespolonymi lampami
-
instalacja powietrzna do rozładunku ze sterylnym filtrem powietrza (wypychanie powietrzem i napowietrzanie podczas rozładunku pompą)
-
instalacja wydmuchu zakończona złączem kłowym (rozstaw kłów 40mm)
-
instalacja napowietrzenia w wersji bezobsługowej – sterowana pneumatycznie, króciec napowietrzenia podgrzewany; przyłącze do wydmuchu-2 szt. (1 szt. w szafie z tyłu naczepy,1 szt. na przodzie)
-
dławiki siłowników i połączenie elementów zabezpieczone przed dostaniem się wody
-
przewody pneumatyczne odporne na parowanie
-
3 podwójne włazy, włazy wewnętrzne ciśnieniowe DN450, 2 pokrywy wewnętrzne wyposażone w zawory pod- i nadciśnieniowy Fort Vale 1½”,
-
kołnierz obudowy włazu nieizolowany, pokrywy obudowy włazu wykonane z aluminium, blacha ryflowana
-
pokrywy wyposażone w uszczelki NBR oraz podpórkę do wietrzenia
-
filtr sterylny umieszczony w szafie rozładunkowej demontowalne zawory probiercze na każdej rurze spustowej przed wylotem i za pompą
-
zawory denne DN100 AWH sterowane za pomocą dźwigni z prawej strony naczepy
-
2 niezależne rury spustowe DN100 wyprowadzone do tylnej szafy, zakończone demontowalnym kolektorem (rury spustowe podgrzewane z Webasto)
-
kolektor spustowy wyposażony w uchwyt transportowy, po demontażu możliwość zamocowania go w pionie na uchwycie (gwincie) z tworzywa korytka pod spusty
-
system podgrzewania metodą płaszcza grzewczego (4 kanały grzewcze spawane do dna zbiornika)
-
niezależne ogrzewanie o mocy 30kW firmy Webasto, w tym:
– agregat grzewczy o mocy 30kW na olej napędowy z płynną regulacją temperatury
– sygnalizacja świetlna pracy agregatu
– szafka kwasoodporna na agregat grzewczy
– instalacja rurowa z systemem zaworów do załadunku i odpowietrzania systemu grzewczego
– instalacja elektryczna zasilania z ciągnika
– niezależny zbiornik na olej napędowy
– bez dodatkowego podłączenia grzania na przód naczepy -
3 pojemniki na węże o długości 6 m i średnicy ~ 160 mm umieszczone z lewej i prawej strony cysterny wprowadzone do szafy spustowej, ze stali nierdzewnej umieszczone : 2 z prawej strony, 1 z lewej strony + wąż spożywczy DN80 EUR z końcówkami (3 szt.), końcówki Euro
-
pompa krzywkowa UNIBLOC® 7,5kW z napędem elektrycznym do załadunku i rozładunku (dla czekolady) wyposażona w ogrzewany korpus; manometr po stronie tłocznej pompy z membraną separującą przykręcony złączem DIN ; komplet przyłączy elektrycznych; regulacja kierunku obrotów (prawo/ lewo); falownik do regulacji obrotów, sygnalizacja 3 faz na szafce elektrycznej. Falownik umieszczony w szafce nierdzewnej (wielkość szafki zoptymalizowana pod kątem masy)
-
szafka sterownicza w wykonaniu kwasoodpornym
-
szafa spustowa duża zamontowana z tyłu na opuszczonym zwisie + oświetlenie
-
szafka sterylna na redukcje, umieszczona w szafie spustowej
-
rejestrator z wydrukiem + czujnik temperatury + GPS + GPRS
-
pomiar temperatury za pomocą termometru zegarowego z siatką ochronną – 2 szt.
-
pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej zainstalowany z prawej strony cysterny drabinka otwierana automatycznie, wykonanie kwasoodporne, zabezpieczona przed hałasowaniem w czasie jazdy; sygnalizacja podniesionej barierki poprzez blokadę hamulca bezpieczeństwa
-
poręcz barierki wykonana z aluminium
-
uchwyty do zakładania plomb:
– przy szafce spustowej
– przy każdej pokrywie włazu zewnętrznego -
logo PRO-WAM na powierzchni bocznej w tylnej części cysterny
-
kpl redukcji
-
litrażowanie poszczególnych komór cysterny przez PRO-WAM
-
atest Państwowego Zakładu Higieny
-
certyfikat ATP
-
certyfikat UDT
2) Podwozie nierdzewne marki PRO – WAM:
-
konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej,
-
wysokość siodła 1.200 mm
-
3 osie JOST (d.Mercedes) AirMaster 3 x 9.000 kg
-
wsporniki miechów aluminiowe,
-
zawieszenie pneumatyczne
-
nogi podporowe aluminiowe
-
osłony antynajazdowe aluminiowe
-
wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
-
gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
-
układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
-
instalacja elektryczna Hella
-
kompletne oświetlenie pojazdu
-
hamulec parkingowy automatyczny
-
ogumienie 385/65 R 22,5; 6 sztuk; Goodyear Kmax HL –
-
felgi aluminiowe – Alcoa Dura Bright
-
winda na koło zapasowe, bez koła zapasowego
-
błotniki polietylen – 6 szt.
-
zderzak nierdzewny polerowany
-
wspornik resorów nierdzewny
-
2 kliny z mocowaniem
-
skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej umieszczona po prawej stronie
-
pojemnik na wodę do mycia rąk umieszczony w szafie na tylnym zwisie
-
manometr pomiaru obciążenia osi
-
I oś podnoszona
-
funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB
-
wspornik miecha aluminiowy
-
Wszelkie informacje dostępne pod numerem telefonu: 602-784-837 lub 698-634-016
1. Cysterna wraz z montażem na podwoziu PRO – WAM:
-
pojemność ok. 29.870 litrów
-
trzykomorowa, pojemności komór : 12.000 / 4.870 / 13.000 litrów
-
cysterna bezciśnieniowa
-
powierzchnia zewnętrzna – stal kwasoodporna, polerowana „BA”, płaszcze na fels, gr 0,6mm
-
zbiornik wewnętrzny wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304 gr blachy 2,5mm
-
elementy nośne cysterny wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304
-
izolowana – izolacja grubość 100 mm – wełna (20mm) + styropian (80mm)
-
dennice plastikowe malowane w kolorze białym RAL 9010.
-
przystosowana do mycia na stacjach mycia cystern – CIP z 5 kulami rozpryskowymi (po dwie w krańcowych komorach, 1szt w środkowej komorze), przewód CIP poprowadzony do tyłu z lewej strony w szafce, zawory klapowe przy odgałęzieniu na każdą głowicę.
-
3 podwójne włazy wewnętrzne DN450, pokrywy wewnętrzne włazów wyposażone w zawory pod- i nadciśnieniowe 1½” włazy zewnętrzne wyposażone w odpływy, pełny podest w przestrzeni pomiędzy włazami wyposażone w podpórkę do wietrzenia zbiornika
-
obudowa zewnętrzna dla każdego włazu wyposażona w rurę przelewową.
-
instalacja spustowa – centralna rura spustowa DN 100 zakończona zaworem DN100DIN (z zaślepką) sprowadzona na tył naczepy między podłużnicami do kwasoodpornej szafki wykonanej z blachy BA (polerowanej), Instalacja spustowa izolowana osłonięta osłoną z blachy kwasoodpornej w rurze spustowej (na kolanie) pod pierwszą komorą zawór do przedmuchu/płukania – zawór DN25 zakończony złączem Gk40 z zaślepką skierowany na prawą stronę
-
zawory denne DN100 Alfa Laval – po jednym dla każdej komory, otwierane z prawej strony cysterny
-
bez termometrów zegarowych
-
pojemnik na wąż o długości 6m i średnicy ~ 150 mm umieszczony z lewej strony cysterny – 1 szt. (bez węża)
-
pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej, zainstalowany z prawej strony cysterny +podesty przy włazach – podest główny z krawężnikiem
-
2 szt. lamp zespolonych umieszczonych w dennicy (stop, kierunkowskazy, pozycyjne)
-
drabinka otwierana automatycznie, wykonanie kwasoodporne, blokada hamulców przy podniesionej barierce bezpieczeństwa
-
relingi – 1 szt. z lewej i 1 szt. z prawej strony naczepy-cyterny
-
uchwyty do zakładania plomb:
– przy szafce spustowej -
przy każdej pokrywie włazu zewnętrznego
-
litrażowanie poszczególnych komór cysterny przez PRO-WAM
-
atest Państwowego Zakładu Higieny
2. Podwozie marki PRO-WAM
- konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej
- wysokość siodła 1.200 mm
- 3 osie JOST AirMaster 3×9.000
- pierwsza oś podnoszona
- zawieszenie pneumatyczne
- zawór do ręcznego podnoszenia osi
- nogi podporowe aluminiowe
- osłony antynajazdowe – aluminiowe
- 1 klin z mocowaniem
- wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
- gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
- układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
- instalacja elektryczna Hella
- światła tylne w ochronie najazdowej
- 2 lampy obrysowe przy ochronie najazdowej
- oświetlenie pozycyjne
- kompletne oświetlenie pojazdu
- hamulec parkingowy automatyczny
- ogumienie 385/65 R 22,5; 6 sztuk; Goodyear Fuelmax
- felgi stalowe
- bez windy na koło zapasowe
- bez koła zapasowego
- błotniki polietylen – 6 szt. firmy Parlok
- zderzak nierdzewny polerowany
- wspornik resorów nierdzewny
- wsporniki miecha aluminiowe
- 1 klin z mocowaniem
- skrzynka narzędziowa z zamkiem
- bez pojemnika na wodę
- manometr pomiaru obciążenia osi
- funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB
Wszelkie informacje dostępne pod numerem telefonu: 602-784-837 lub 698-634-016
1. Cysterna:
-
pojemność ok 30.000 litrów
- pojemności komór: I – 10.000l (na siodle), II – 20.000l (z falochronem)
- materiał zbiornika wewnętrznego – stal kwasoodporna gat. AISI 304, przekrój 2.000mm
- temperatura pracy – 100°C
- ciśnienie podczas rozładunku oraz podczas transportu: 2 bary
- płaszcz grzewczy 2 kanałowy przystosowany do zasilania parą lub z ciągnika siodłowego (płynem chłodniczym ), przyłącza zasilania wyprowadzone na przód, przygotowanie do montażu niezależnego ogrzewania WEBASTO.
- bez instalacji mycia w systemie CIP
- włazy inspekcyjne – 3 włazy ciśnieniowe Fort Vale DN460 z pokrywami wyposażonymi w uszczelkę z teflonu każdy właz wyposażony jest w obudowę ze stali nierdzewnej uniemożliwiającą przelewanie, obudowa zewnętrzna i pokrywa są izolowane, z każdej obudowy przelewowej jest wyprowadzony po lewej i prawej stronie przewód odpływowy do krawędzi dolnej cysterny
- izolacja – wełna mineralna o gr. 20 mm + styropian 80 mm na powierzchni walcowej
- płaszcz zewnętrzny wykonany ze stali kwasoodpornej, płaszcze na fels gr 0,6mm BA , dennice wykonane z laminatu w kolorze białym
- w tylnej dennicy wnęka z 2 zespolonymi lampami:
– kierunkowskazy
– światła pozycyjne i stop - zawór bezpieczeństwa (odpowietrzający) – umieszczony w pokrywie włazu szt 2
- instalacja spustowa produktu – zbiornik cysterny wyposażony jest w zawory denne motylkowe DN100 podgrzewane sterowane ręcznie z boku cysterny firmy Fort Vale, centralny rurociąg DN100 wyprowadzony na tył naczepy zakończony zaworem Fort Vale DN 100 z przyłączem 100DIN, zawór krańcowy rurociągu umieszczony w kwasoodpornej szafce pomiędzy podłużnicami, drzwi szafki otwierane do góry wspomagane sprężynami gazowymi ( szafka przystosowana gabarytowo do zamontowania filtra sterylnego w przyszłości) , rura spustowa grzana i izolowana aż do zaworu krańcowego, spust konsensu w szafie, obudowana osłoną ze stali kwasoodpornej, spust podgrzewany. Zawór klapowy DN25 z przyłączem GK40 na rurze spustowej (w przedniej części) do do wydmuchu/myca instalacji i węża
- instalacja do wydmuchu produktu sprężonym powietrzem 2 bary, rura DN40,
- pomiar temperatury – nierdzewny zegarowy czujnik temperatury 2 szt. marki Fort Vale (skala pomiarowa od -20 do 160°C) zainstalowany w każdej komorze zbiornika z prawej strony zabezpieczony przed uszkodzeniem mechanicznym za pomocą siatki ze stali kwasoodpornej
- pomost obsługowy – zainstalowany w górnej części po prawej stronie, wykonany z antypoślizgowej blachy aluminiowej, poręcz bezpieczeństwa rozkładana od dołu automatycznie za pomocą drabiny, przy włazach antypoślizgowe podesty z blachy aluminiowej, blokada hamulców przy podniesionej barierce bezpieczeństwa
- drabina – ze stali nierdzewnej, zamontowana na tylnej dennicy z prawej strony
- relingi ochronne z prawej i lewej strony cysterny
- pojemnik na wąż – szt. 2 – w wykonaniu ze stali kwasoodpornej + węże 3 szt. (2,5mb + 3,5mb + 6mb), materiał węża po wewnętrznej stronie UHMWPE – z atestem FDA
- fabryczne litrażowanie pojemności komór
- Certyfikat ATP
- Certyfikat UDT
2. Podwozie naczepy siodłowej samonośnej marki PRO-WAM:
- zwis prosty
- wykonanie we wersji polerowanej
- wysokość siodła 1.200 mm
- 3 osie JOST (Mercedes AirMaster) 3 x 9.000 kg
- zawieszenie pneumatyczne
- I oś podnoszona
- nogi podporowe aluminiowe
- osłony antynajazdowe – aluminiowe
- wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
- gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
- układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
- oświetlenie LED Truck Lite
- hamulec parkingowy automatyczny
- ogumienie 385/65 R 22,5; 6 szt; Goodyear K Max
- felgi stalowe – 6 szt.
- winda na koło zapasowe – stal czarna obudowana stalą nierdzewną, bez koła zapasowego
- błotniki polietylen – 6 szt.
- zderzak nierdzewny polerowany
- wspornik resorów nierdzewny
- 2 kliny z mocowaniem
- skrzynka narzędziowa z zamkiem
- pojemnik na wodę do mycia rąk
- manometr pomiaru obciążenia osi
- funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB
Wszelkie informacje dostępne pod numerem telefonu: 602-784-837 lub 698-634-016
Scania P410, osie 6×2*4, zabudowa Pro-Wam cysterna do odbioru mleka z aparaturą:
-
rok produkcji 2016r.
- skrzynia biegów automatyczna OptiCruise
- typ nadwozia Model P, z rozkładanym łóżkiem,
- tachograf cyfrowy Stoneridge,
- Immobilaizer
- centralny zamek manualny,
- Radio,
- CB Radio,
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- przystawka mocy
- norma emisji spalin EURO 6,
- zbiornik paliwa 350l,
- Cysterna 3 komorowa 17 350l (I-5450, II-6450, III-5450) wyposażona w aparaturę kontrolno-pomiarową do odbioru mleka PK4.
Cena: 414 400 zł + 23% VAT