Szanowni Państwo !
Poniżej zamieszczamy ogłoszenia dotyczące sprzedaży produktów produkcji PRO-WAM.
Cysterna do wody:
- pojemność 13.000 litrów
- kształt okrągły
- jednokomorowa z 2 falochronami
- powierzchnia zewnętrzna mazerowana
- cysterna izolowana o grubości 50 mm
- rama ocynkowana, wysokość ramy 1.450 mm
- otwory montażowe w ramie
- izolowana szafka na pompę i drzwi zamontowana z tyłu – 1szt.
- szafka boczna, bez izolacji, umieszczona min 70 mm od ramy – 2szt.
- pomiędzy szafkami bocznymi półki na sprzęt
- właz DN600 – 2szt. + pokrywa izolowana – 2szt., wywiercony otwór w śrubie
- odpowietrzniki przy włazach z wydłużonym grzybkiem
- wlot do zaworu DN65
- spust do zaworu DN65
- czujnik poziomu NIVOFIX RW – 2szt. (jeden w środku pierwszej przestrzeni, drugi w środku trzeciej przestrzeni)– czujniki poziomu podłączone przewodami, przewody wyprowadzone do szafy sterowniczej na zaciski
- rura przelewowa fi 104 + pokrywa przelewowa
- rura wylotowa umieszczona z przodu zbiornika
- rura nalewcza z przodu sprowadzona na dół z lewej strony
- flansza wylotu PN10 DIN2576 DIN65 + zawór VM3001
- flansza wlotu PN10 DIN2576 DIN65 + zawór VM3001
- drabina
- bez pojemnika na wąż
- boczne klapki w linii rury poprzecznej na której jest pompa
- klamki wszystkich szaf mają być w dolnej części szafy
- gniazdo 3 x 400 VAC doprowadzone na zewnątrz szafy
- szafka boczna na agregat
- w szafce bocznej zamontowany agregat prądotwórczy stanowiący zasilanie awaryjne w razie przerwy w dostawie prądu (6kW, 230 VAC + 400VAC Benzyna)
- czujnik ciśnienia
- zawory i gniazda dostarcza PRO-WAM
Cena jednostkowa: 225.000 zł +23% VAT
Więcej informacji do uzyskania pod numerem telefonu 692 421 317.
Przyczepa-cysterna o poj. ok. 14.400 l. zamontowana na używanym podwoziu BDF:
- pojemność ok. 14.400 litrów
- trzykomorowa
- kształt zbiornika kuferkowy (jednolity)
- zbiorniki wewnętrzne wykonane ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9 (AISI 304), o gr. 2,5 mm
- izolacja na całej powierzchni styropianem o grubości 50 mm
- płaszcz zewnętrzny wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 304, mazerowany
- pasy zewnętrzne wykonane ze stali AISI 304
- elementy nośne cysterny wykonane ze stali ocynkowanej
- pasy mocujące cysternę do wręg
- 3 włazy DN450 z zaworami odpowietrzającymi w wykonaniu higienicznym
- centralny układ mycia – głowice myjące w każdej komorze z zaworem odcinającym ręcznym zabezpieczającym przed przelaniem się mleka do rurociągu lub do innych komór
- układ przepompowania wyprowadzony na przód cysterny, DN50DIN
- układ przepompowania wyposażony w zawór zwrotny ze złączem spustowym resztek produktu
- układ przystosowany do podłączenia wężem z przyłączem układu mycia.
- izolowane rury spustowe DN65, kolektor spustowy z trzema zaworami spustowymi
- skolektorowany w dwa zawory odbiorcze DN70DIN – zamknięty w kwasoodpornej szafce spustowej z drzwiami typu BUS wspomaganymi sprężynami gazowymi z prawej strony cysterny
- osłona maskująca z lewej strony cysterny
- drabina oraz pomost obsługowy po prawej stronie cysterny
- redukcja asymetryczna DN70DIN/DN50DIN szt.2
Podwozie przyczepy typu BDF marki KRONE (używane):
- osie BPW ECO PLUS
- koła 385/65 22,5″
- hamulce tarczowe ABS/EBS
- podwozie wyposażone w kosz i koło zapasowe na poduszkach
- zawieszenie pneumatyczne
- przyłącze elektryczne 15 pin
- przyłącze duomatic
- rok produkcji 2017
Cena jednostkowa : 175.000 zł +23% VAT
Więcej informacji do uzyskania pod numerem telefonu 692 421 317.
1. Cysterna wraz z montażem na podwoziu PRO – WAM:
- pojemność ok. 29.870 litrów
- trzykomorowa, pojemności komór: 12.000 / 4.870 / 13.000 litrów
- cysterna bezciśnieniowa
- powierzchnia zewnętrzna – stal kwasoodporna, polerowana „BA”, płaszcze na fels, gr 0,6mm
- zbiornik wewnętrzny wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304 gr blachy 2,5mm
- elementy nośne cysterny wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304
- izolowana – izolacja grubość 100 mm – wełna (20mm) + styropian (80mm)
- dennice plastikowe malowane w kolorze białym RAL 9010.
- przystosowana do mycia na stacjach mycia cystern – CIP z 5 kulami rozpryskowymi (po dwie w krańcowych komorach, 1szt w środkowej komorze), przewód CIP poprowadzony do tyłu z lewej strony w szafce, zawory klapowe przy odgałęzieniu na każdą głowicę.
- 3 podwójne włazy wewnętrzne DN450, pokrywy wewnętrzne włazów wyposażone w zawory pod- i nadciśnieniowe 1½” włazy zewnętrzne wyposażone w odpływy, pełny podest w przestrzeni pomiędzy włazami wyposażone w podpórkę do wietrzenia zbiornika
- obudowa zewnętrzna dla każdego włazu wyposażona w rurę przelewową.
- instalacja spustowa – centralna rura spustowa DN 100 zakończona zaworem DN100DIN (z zaślepką) sprowadzona na tył naczepy między podłużnicami do kwasoodpornej szafki wykonanej z blachy BA (polerowanej), Instalacja spustowa izolowana osłonięta osłoną z blachy kwasoodpornej w rurze spustowej (na kolanie) pod pierwszą komorą zawór do przedmuchu/płukania – zawór DN25 zakończony złączem Gk40 z zaślepką skierowany na prawą stronę
- zawory denne DN100 Alfa Laval – po jednym dla każdej komory, otwierane z prawej strony cysterny
- bez termometrów zegarowych
- pojemnik na wąż o długości 6m i średnicy ~ 150 mm umieszczony z lewej strony cysterny – 1 szt. (bez węża)
- pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej, zainstalowany z prawej strony cysterny +podesty przy włazach – podest główny z krawężnikiem
- 2 szt. lamp zespolonych umieszczonych w dennicy (stop, kierunkowskazy, pozycyjne)
- drabinka otwierana automatycznie, wykonanie kwasoodporne, blokada hamulców przy podniesionej barierce bezpieczeństwa
- relingi – 1 szt. z lewej i 1 szt. z prawej strony naczepy-cyterny
- uchwyty do zakładania plomb: przy szafce spustowej, przy każdej pokrywie włazu zewnętrznego
- litrażowanie poszczególnych komór cysterny przez PRO-WAM
- atest Państwowego Zakładu Higieny
2. Podwozie marki PRO-WAM
- konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej
- wysokość siodła 1.200 mm
- 3 osie JOST AirMaster 3×9.000
- pierwsza oś podnoszona
- zawieszenie pneumatyczne
- zawór do ręcznego podnoszenia osi
- nogi podporowe aluminiowe
- osłony antynajazdowe – aluminiowe
- 1 klin z mocowaniem
- wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
- gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
- układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
- instalacja elektryczna Hella
- światła tylne w ochronie najazdowej
- 2 lampy obrysowe przy ochronie najazdowej
- oświetlenie pozycyjne
- kompletne oświetlenie pojazdu
- hamulec parkingowy automatyczny
- ogumienie 385/65 R 22,5; 6 sztuk; Goodyear Fuelmax
- felgi stalowe
- bez windy na koło zapasowe
- bez koła zapasowego
- błotniki polietylen – 6 szt. firmy Parlok
- zderzak nierdzewny polerowany
- wspornik resorów nierdzewny
- wsporniki miecha aluminiowe
- 1 klin z mocowaniem
- skrzynka narzędziowa z zamkiem
- bez pojemnika na wodę
- manometr pomiaru obciążenia osi
- funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB
1. Cysterna:
-
pojemność ok 30.000 litrów
- pojemności komór: I – 10.000l (na siodle), II – 20.000l (z falochronem)
- materiał zbiornika wewnętrznego – stal kwasoodporna gat. AISI 304, przekrój 2.000mm
- temperatura pracy – 100°C
- ciśnienie podczas rozładunku oraz podczas transportu: 2 bary
- płaszcz grzewczy 2 kanałowy przystosowany do zasilania parą lub z ciągnika siodłowego (płynem chłodniczym ), przyłącza zasilania wyprowadzone na przód, przygotowanie do montażu niezależnego ogrzewania WEBASTO.
- bez instalacji mycia w systemie CIP
- włazy inspekcyjne – 3 włazy ciśnieniowe Fort Vale DN460 z pokrywami wyposażonymi w uszczelkę z teflonu każdy właz wyposażony jest w obudowę ze stali nierdzewnej uniemożliwiającą przelewanie, obudowa zewnętrzna i pokrywa są izolowane, z każdej obudowy przelewowej jest wyprowadzony po lewej i prawej stronie przewód odpływowy do krawędzi dolnej cysterny
- izolacja – wełna mineralna o gr. 20 mm + styropian 80 mm na powierzchni walcowej
- płaszcz zewnętrzny wykonany ze stali kwasoodpornej, płaszcze na fels gr 0,6mm BA , dennice wykonane z laminatu w kolorze białym
- w tylnej dennicy wnęka z 2 zespolonymi lampami:
– kierunkowskazy
– światła pozycyjne i stop - zawór bezpieczeństwa (odpowietrzający) – umieszczony w pokrywie włazu szt 2
- instalacja spustowa produktu – zbiornik cysterny wyposażony jest w zawory denne motylkowe DN100 podgrzewane sterowane ręcznie z boku cysterny firmy Fort Vale, centralny rurociąg DN100 wyprowadzony na tył naczepy zakończony zaworem Fort Vale DN 100 z przyłączem 100DIN, zawór krańcowy rurociągu umieszczony w kwasoodpornej szafce pomiędzy podłużnicami, drzwi szafki otwierane do góry wspomagane sprężynami gazowymi ( szafka przystosowana gabarytowo do zamontowania filtra sterylnego w przyszłości) , rura spustowa grzana i izolowana aż do zaworu krańcowego, spust konsensu w szafie, obudowana osłoną ze stali kwasoodpornej, spust podgrzewany. Zawór klapowy DN25 z przyłączem GK40 na rurze spustowej (w przedniej części) do do wydmuchu/myca instalacji i węża
- instalacja do wydmuchu produktu sprężonym powietrzem 2 bary, rura DN40,
- pomiar temperatury – nierdzewny zegarowy czujnik temperatury 2 szt. marki Fort Vale (skala pomiarowa od -20 do 160°C) zainstalowany w każdej komorze zbiornika z prawej strony zabezpieczony przed uszkodzeniem mechanicznym za pomocą siatki ze stali kwasoodpornej
- pomost obsługowy – zainstalowany w górnej części po prawej stronie, wykonany z antypoślizgowej blachy aluminiowej, poręcz bezpieczeństwa rozkładana od dołu automatycznie za pomocą drabiny, przy włazach antypoślizgowe podesty z blachy aluminiowej, blokada hamulców przy podniesionej barierce bezpieczeństwa
- drabina – ze stali nierdzewnej, zamontowana na tylnej dennicy z prawej strony
- relingi ochronne z prawej i lewej strony cysterny
- pojemnik na wąż – szt. 2 – w wykonaniu ze stali kwasoodpornej + węże 3 szt. (2,5mb + 3,5mb + 6mb), materiał węża po wewnętrznej stronie UHMWPE – z atestem FDA
- fabryczne litrażowanie pojemności komór
- Certyfikat ATP
- Certyfikat UDT
2. Podwozie naczepy siodłowej samonośnej marki PRO-WAM:
- zwis prosty
- wykonanie we wersji polerowanej
- wysokość siodła 1.200 mm
- 3 osie JOST (Mercedes AirMaster) 3 x 9.000 kg
- zawieszenie pneumatyczne
- I oś podnoszona
- nogi podporowe aluminiowe
- osłony antynajazdowe – aluminiowe
- wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
- gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
- układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
- oświetlenie LED Truck Lite
- hamulec parkingowy automatyczny
- ogumienie 385/65 R 22,5; 6 szt; Goodyear K Max
- felgi stalowe – 6 szt.
- winda na koło zapasowe – stal czarna obudowana stalą nierdzewną, bez koła zapasowego
- błotniki polietylen – 6 szt.
- zderzak nierdzewny polerowany
- wspornik resorów nierdzewny
- 2 kliny z mocowaniem
- skrzynka narzędziowa z zamkiem
- pojemnik na wodę do mycia rąk
- manometr pomiaru obciążenia osi
- funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB