Do sprzedania

 

Szanowni Państwo !

Poniżej zamieszczamy ogłoszenia dotyczące sprzedaży produktów produkcji PRO-WAM. 

Cysterna do wody:

  • pojemność 13.000 litrów
  • kształt okrągły
  • jednokomorowa z 2 falochronami
  • powierzchnia zewnętrzna mazerowana
  • cysterna izolowana o grubości 50 mm
  • rama ocynkowana, wysokość ramy 1.450 mm
  • otwory montażowe w ramie
  • izolowana szafka na pompę i drzwi zamontowana z tyłu – 1szt.
  • szafka boczna, bez izolacji, umieszczona min 70 mm od ramy – 2szt.
  • pomiędzy szafkami bocznymi półki na sprzęt
  • właz DN600 – 2szt. + pokrywa izolowana – 2szt., wywiercony otwór w śrubie
  • odpowietrzniki przy włazach z wydłużonym grzybkiem
  • wlot do zaworu DN65
  • spust do zaworu DN65
  • czujnik poziomu NIVOFIX RW – 2szt. (jeden w środku pierwszej przestrzeni, drugi w środku trzeciej przestrzeni)– czujniki poziomu podłączone przewodami, przewody wyprowadzone do szafy sterowniczej na zaciski
  • rura przelewowa fi 104 + pokrywa przelewowa
  • rura wylotowa umieszczona z przodu zbiornika
  • rura nalewcza z przodu sprowadzona na dół z lewej strony
  • flansza wylotu PN10 DIN2576 DIN65 + zawór VM3001
  • flansza wlotu PN10 DIN2576 DIN65 + zawór VM3001
  • drabina
  • bez pojemnika na wąż
  • boczne klapki w linii rury poprzecznej na której jest pompa
  • klamki wszystkich szaf mają być w dolnej części szafy
  • gniazdo 3 x 400 VAC doprowadzone na zewnątrz szafy
  • szafka boczna na agregat
  • w szafce bocznej zamontowany agregat prądotwórczy stanowiący zasilanie awaryjne w razie przerwy w dostawie prądu (6kW, 230 VAC + 400VAC Benzyna)
  • czujnik ciśnienia
  • zawory i gniazda dostarcza PRO-WAM

Cena jednostkowa: 225.000 zł +23% VAT

Więcej informacji do uzyskania pod numerem telefonu 692 421 317.

Przyczepa-cysterna o poj. ok. 14.400 l. zamontowana na używanym podwoziu BDF:

  • pojemność ok. 14.400 litrów
  • trzykomorowa
  • kształt zbiornika kuferkowy (jednolity)
  • zbiorniki wewnętrzne wykonane ze stali kwasoodpornej gat. 0H18N9 (AISI 304), o gr. 2,5 mm
  • izolacja na całej powierzchni styropianem o grubości 50 mm
  • płaszcz zewnętrzny wykonany ze stali kwasoodpornej AISI 304, mazerowany
  • pasy zewnętrzne wykonane ze stali AISI 304
  • elementy nośne cysterny wykonane ze stali ocynkowanej
  • pasy mocujące cysternę do wręg
  • 3 włazy DN450 z zaworami odpowietrzającymi w wykonaniu higienicznym
  • centralny układ mycia – głowice myjące w każdej komorze z zaworem odcinającym ręcznym zabezpieczającym przed przelaniem się mleka do rurociągu lub do innych komór
  • układ przepompowania wyprowadzony na przód cysterny, DN50DIN
  • układ przepompowania wyposażony w zawór zwrotny ze złączem spustowym resztek produktu
  • układ przystosowany do podłączenia wężem z przyłączem układu mycia.
  • izolowane rury spustowe DN65, kolektor spustowy z trzema zaworami spustowymi
  • skolektorowany w dwa zawory odbiorcze DN70DIN – zamknięty w kwasoodpornej szafce spustowej z drzwiami typu BUS wspomaganymi sprężynami gazowymi z prawej strony cysterny
  • osłona maskująca z lewej strony cysterny
  • drabina oraz pomost obsługowy po prawej stronie cysterny
  • redukcja asymetryczna DN70DIN/DN50DIN szt.2

Podwozie przyczepy typu BDF marki KRONE (używane):

  • osie BPW ECO PLUS
  • koła 385/65 22,5″
  • hamulce tarczowe ABS/EBS
  • podwozie wyposażone w kosz i koło zapasowe na poduszkach
  • zawieszenie pneumatyczne
  • przyłącze elektryczne 15 pin
  • przyłącze duomatic
  • rok produkcji 2017

    Cena jednostkowa  : 175.000 zł +23% VAT

    Więcej informacji do uzyskania pod numerem telefonu 692 421 317.

1. Stacjonarny układ do odbioru mleka do autocysterny

Cena: do uzgodnienia

Osoby zainteresowane proszonę sa o kontakt

Rolniczo-Pracownicza Spółdzielnia Mleczarska w Szczercowie
ul. Częstochowska 26

tel. 691-496-193.

1. Cysterna wraz z montażem na podwoziu PRO – WAM:

  • pojemność ok. 29.870 litrów
  • trzykomorowa, pojemności komór: 12.000 / 4.870 / 13.000 litrów
  • cysterna bezciśnieniowa
  • powierzchnia zewnętrzna – stal kwasoodporna, polerowana „BA”, płaszcze na fels, gr 0,6mm
  • zbiornik wewnętrzny wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304 gr blachy 2,5mm
  • elementy nośne cysterny wykonane ze stali kwasoodpornej AISI 304
  • izolowana – izolacja grubość 100 mm – wełna (20mm) + styropian (80mm)
  • dennice plastikowe malowane w kolorze białym RAL 9010.
  • przystosowana do mycia na stacjach mycia cystern – CIP z 5 kulami rozpryskowymi (po dwie w krańcowych komorach, 1szt w środkowej komorze), przewód CIP poprowadzony do tyłu z lewej strony w szafce, zawory klapowe przy odgałęzieniu na każdą głowicę.
  • 3 podwójne włazy wewnętrzne DN450, pokrywy wewnętrzne włazów wyposażone w zawory pod- i nadciśnieniowe 1½” włazy zewnętrzne wyposażone w odpływy, pełny podest w przestrzeni pomiędzy włazami wyposażone w podpórkę do wietrzenia zbiornika
  • obudowa zewnętrzna dla każdego włazu wyposażona w rurę przelewową.
  • instalacja spustowa – centralna rura spustowa DN 100 zakończona zaworem DN100DIN (z zaślepką) sprowadzona na tył naczepy między podłużnicami do kwasoodpornej szafki wykonanej z blachy BA (polerowanej), Instalacja spustowa izolowana osłonięta osłoną z blachy kwasoodpornej w rurze spustowej (na kolanie) pod pierwszą komorą zawór do przedmuchu/płukania – zawór DN25 zakończony złączem Gk40 z zaślepką skierowany na prawą stronę
  • zawory denne DN100 Alfa Laval – po jednym dla każdej komory, otwierane z prawej strony cysterny
  • bez termometrów zegarowych
  • pojemnik na wąż o długości 6m i średnicy ~ 150 mm umieszczony z lewej strony cysterny – 1 szt. (bez węża)
  • pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej, zainstalowany z prawej strony cysterny +podesty przy włazach – podest główny z krawężnikiem
  • 2 szt. lamp zespolonych umieszczonych w dennicy (stop, kierunkowskazy, pozycyjne)
  • drabinka otwierana automatycznie, wykonanie kwasoodporne, blokada hamulców przy podniesionej barierce bezpieczeństwa
  • relingi – 1 szt. z lewej i 1 szt. z prawej strony naczepy-cyterny
  • uchwyty do zakładania plomb: przy szafce spustowej, przy każdej pokrywie włazu zewnętrznego
  • litrażowanie poszczególnych komór cysterny przez PRO-WAM
  • atest Państwowego Zakładu Higieny

2. Podwozie marki PRO-WAM

  • konstrukcja samonośna ze stali nierdzewnej elektropolerowanej
  • wysokość siodła 1.200 mm
  • 3 osie JOST AirMaster 3×9.000
  • pierwsza oś podnoszona
  • zawieszenie pneumatyczne
  • zawór do ręcznego podnoszenia osi
  • nogi podporowe aluminiowe
  • osłony antynajazdowe – aluminiowe
  • 1 klin z mocowaniem
  • wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
  • gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
  • układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
  • instalacja elektryczna Hella
  • światła tylne w ochronie najazdowej
  • 2 lampy obrysowe przy ochronie najazdowej
  • oświetlenie pozycyjne
  • kompletne oświetlenie pojazdu
  • hamulec parkingowy automatyczny
  • ogumienie 385/65 R 22,5; 6 sztuk; Goodyear Fuelmax
  • felgi stalowe
  • bez windy na koło zapasowe
  • bez koła zapasowego
  • błotniki polietylen – 6 szt. firmy Parlok
  • zderzak nierdzewny polerowany
  • wspornik resorów nierdzewny
  • wsporniki miecha aluminiowe
  • 1 klin z mocowaniem
  • skrzynka narzędziowa z zamkiem
  • bez pojemnika na wodę
  • manometr pomiaru obciążenia osi
  • funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB

1. Cysterna:

  • pojemność ok 30.000 litrów

  • pojemności komór: I – 10.000l (na siodle), II – 20.000l (z falochronem)
  • materiał zbiornika wewnętrznego – stal kwasoodporna gat. AISI 304, przekrój 2.000mm
  • temperatura pracy – 100°C
  • ciśnienie podczas rozładunku oraz podczas transportu: 2 bary
  • płaszcz grzewczy 2 kanałowy przystosowany do zasilania parą lub z ciągnika siodłowego (płynem chłodniczym ), przyłącza zasilania wyprowadzone na przód, przygotowanie do montażu niezależnego ogrzewania WEBASTO.
  • bez instalacji mycia w systemie CIP
  • włazy inspekcyjne – 3 włazy ciśnieniowe Fort Vale DN460 z pokrywami wyposażonymi w uszczelkę z teflonu każdy właz wyposażony jest w obudowę ze stali nierdzewnej uniemożliwiającą przelewanie, obudowa zewnętrzna i pokrywa są izolowane, z każdej obudowy przelewowej jest wyprowadzony po lewej i prawej stronie przewód odpływowy do krawędzi dolnej cysterny
  • izolacja – wełna mineralna o gr. 20 mm + styropian 80 mm na powierzchni walcowej
  • płaszcz zewnętrzny wykonany ze stali kwasoodpornej, płaszcze na fels gr 0,6mm BA , dennice wykonane z laminatu w kolorze białym
  • w tylnej dennicy wnęka z 2 zespolonymi lampami:
    – kierunkowskazy
    – światła pozycyjne i stop
  • zawór bezpieczeństwa (odpowietrzający) – umieszczony w pokrywie włazu szt 2
  • instalacja spustowa produktu – zbiornik cysterny wyposażony jest w zawory denne motylkowe DN100 podgrzewane sterowane ręcznie z boku cysterny firmy Fort Vale, centralny rurociąg DN100 wyprowadzony na tył naczepy zakończony zaworem Fort Vale DN 100 z przyłączem 100DIN, zawór krańcowy rurociągu umieszczony w kwasoodpornej szafce pomiędzy podłużnicami, drzwi szafki otwierane do góry wspomagane sprężynami gazowymi ( szafka przystosowana gabarytowo do zamontowania filtra sterylnego w przyszłości) , rura spustowa grzana i izolowana aż do zaworu krańcowego, spust konsensu w szafie, obudowana osłoną ze stali kwasoodpornej, spust podgrzewany. Zawór klapowy DN25 z przyłączem GK40 na rurze spustowej (w przedniej części) do do wydmuchu/myca instalacji i węża
  • instalacja do wydmuchu produktu sprężonym powietrzem 2 bary, rura DN40,
  • pomiar temperatury – nierdzewny zegarowy czujnik temperatury 2 szt. marki Fort Vale (skala pomiarowa od -20 do 160°C) zainstalowany w każdej komorze zbiornika z prawej strony zabezpieczony przed uszkodzeniem mechanicznym za pomocą siatki ze stali kwasoodpornej
  • pomost obsługowy – zainstalowany w górnej części po prawej stronie, wykonany z antypoślizgowej blachy aluminiowej, poręcz bezpieczeństwa rozkładana od dołu automatycznie za pomocą drabiny, przy włazach antypoślizgowe podesty z blachy aluminiowej, blokada hamulców przy podniesionej barierce bezpieczeństwa
  • drabina – ze stali nierdzewnej, zamontowana na tylnej dennicy z prawej strony
  • relingi ochronne z prawej i lewej strony cysterny
  • pojemnik na wąż – szt. 2 – w wykonaniu ze stali kwasoodpornej + węże 3 szt. (2,5mb + 3,5mb + 6mb), materiał węża po wewnętrznej stronie UHMWPE – z atestem FDA
  • fabryczne litrażowanie pojemności komór
  • Certyfikat ATP
  • Certyfikat UDT

2. Podwozie naczepy siodłowej samonośnej marki PRO-WAM:

  • zwis prosty
  • wykonanie we wersji polerowanej
  • wysokość siodła 1.200 mm
  • 3 osie JOST (Mercedes AirMaster) 3 x 9.000 kg
  • zawieszenie pneumatyczne
  • I oś podnoszona
  • nogi podporowe aluminiowe
  • osłony antynajazdowe – aluminiowe
  • wsporniki osłon antynajazdowych – nierdzewne polerowane
  • gniazda przyłączeniowe świateł oraz gniazda ABS/EBS
  • układ hamulcowy WABCO z automatycznym zaworem regulacji siły hamowania i EBS 2S/2M oraz funkcją RSS
  • oświetlenie LED Truck Lite
  • hamulec parkingowy automatyczny
  • ogumienie 385/65 R 22,5; 6 szt; Goodyear K Max
  • felgi stalowe – 6 szt.
  • winda na koło zapasowe – stal czarna obudowana stalą nierdzewną, bez koła zapasowego
  • błotniki polietylen – 6 szt.
  • zderzak nierdzewny polerowany
  • wspornik resorów nierdzewny
  • 2 kliny z mocowaniem
  • skrzynka narzędziowa z zamkiem
  • pojemnik na wodę do mycia rąk
  • manometr pomiaru obciążenia osi
  • funkcja hamulca bezpieczeństwa – uruchomiona funkcja TSB

 

Accessibility
en_GB