Do sprzedania

 

Na sprzedaż

utworzone przez paź 25, 2018

  • Cysterna do wody na hakowiec :

pojemność 13.000 litrów
kształt okrągły
jednokomorowa z 2 falochronami
powierzchnia zewnętrzna mazerowana
cysterna izolowana o grubości 50 mm
rama ocynkowana, wysokość ramy 1.450 mm
otwory montażowe w ramie
izolowana szafka na pompę i drzwi zamontowana z tyłu – 1szt.
szafka boczna, bez izolacji, umieszczona min 70 mm od ramy – 2szt.
pomiędzy szafkami bocznymi półki na sprzęt
właz DN600 – 2szt. + pokrywa izolowana – 2szt., wywiercony otwór w śrubie
odpowietrzniki przy włazach z wydłużonym grzybkiem
wlot do zaworu DN65
spust do zaworu DN65
rura przelewowa fi 104 + pokrywa przelewowa
rura wylotowa umieszczona z przodu zbiornika
rura nalewcza z przodu sprowadzona na dół z lewej strony
flansza wylotu PN10 DIN2576 DIN65 + zawór VM3001
flansza wlotu PN10 DIN2576 DIN65 + zawór VM3001
drabina
bez pojemnika na wąż
boczne klapki w linii rury poprzecznej na której jest pompa
klamki wszystkich szaf mają być w dolnej części szafy
szafka boczna na agregat
zawory i gniazda dostarcza PRO-WAM

Cena jednostkowa : 140.000 zł +23 % VAT

Więcej informacji do uzyskania pod numerem telefonu : 692 421 317.

Do sprzedania : naczepa 21.000 l do przewozu masy jajecznej lub mleka.

  • pojemność ok. 21.000 litrów

  • trzykomorowa – pojemność zbiorników: I – 7.000 l, II – 7.000 l, III – 7.000 l

  • przekrój okrągły

  • materiał- stal kwasoodporna gat. AISI 304

  • parametry pracy:

  • – ciśnienie robocze: bezciśnieniowa

  • – temperatura pracy 0-100°C

  • – gęstość przewożonego produktu 1,26 kg/dm3

  • 3 włazy DN450 z uszczelkami Viton, po jednym w I, II i III komorze

  • każdy właz wyposażony jest w obudowę ze stali nierdzewnej uniemożliwiającą przelanie, pokrywy są izolowane, z każdej obudowy przelewowej jest wyprowadzony po lewej i prawej stronie przewód odpływowy do krawędzi dolnej cysterny

  • izolacja – PUR o grubości 150mm na powierzchni walcowej, pianką poliuretanową o grubości 100 mm na powierzchni dennic

  • płaszcz zewnętrzny – blacha za stali kwasoodpornej gat. 304, struktura powierzchni BA polerowana, opaski ze stali kwasoodpornej o wysokim połysku mocowane na podkładach gumowych, dennice wykonane z laminatu w kolorze zielony wrzos nr 6235 wg palety Mercedes Benz RAL 6032, w tylnej dennicy zamontowane 4 lampy oświetleniowe

  • instalacja spustowa produktu – każda komora wyposażona w zawór denny DN80 sterowany ręcznie z prawej strony, zawory denne spięte wspólnym rurociągiem DN100 (uszczelka Viton) wyprowadzonym na prawą stronę naczepy do szafy z instalacją pomiarową, rura spustowa izolowana obudowana osłoną ze stali kwasoodpornej

  • zawory bezpieczeństwa – każda komora (I, II i III) jest wyposażona w zawór próżniowy 1½” i zawór DN65 otwierany na czas mycia

  • mycie zbiornika cysterny- cysterna wyposażona jest w centralny układ mycia w systemie zamkniętym CIP (np. w 1 komorze zainstalowane są 2 głowice, w drugiej – 1 głowica, w trzeciej – 2 głowice), konstrukcja cysterny oraz rozmieszczenie włazów umożliwia mycie cysterny w stacjach mycia cystern. Przyłącze układu mycia zakończone zaworem DN50DIN wyprowadzone na prawą stronę cysterny

  • pomost obsługowy – w górnej części po prawej stronie zainstalowany jest pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej ryflowanej przetłaczanej, antypoślizgowy, z poręczą bezpieczeństwa ze stali kwasoodpornej rozkładaną od dołu automatycznie za pomocą drabiny, przy włazach znajdują się boczne podesty obsługowe wykonane również z blachy aluminiowej antypoślizgowej, w tyle z prawej strony zamocowana jest drabina ze stali nierdzewnej. Drabina mocowana elastycznie do ramy cysterny

  • rury boczne na schowanie węży I=6,2 mb, Ø154 – 2 szt.

2. Podwozie naczepy:

  • dopuszczalna masa całkowita 34.000 kg

  • agregat trzyosiowy kompletny firmy SAF, osie tarczowe

  • oś pierwsza i trzecia podnoszona

  • układ hamulcowy WABCO 4s/2m

  • czop pociągowy JOST

  • wysokość siodła 1.200 mm

  • kompletne oświetlenie pojazdu

  • hamulec parkingowy automatyczny

  • skrzynka narzędziowa – kwasoodporna, szczelna

  • zbiornik na wodę

  • manometr pomiaru obciążenia osi

  • boczne osłony przeciwnajazdowe

  • kolor – szary RAL 7021

  • ogumienie 385/65R22,5 x 6 szt. + 1szt. koło zapasowe

  • felgi stalowe – 7 szt.

3. Instalacja pomiarowa do odmierzania ilości masy jajecznej rozładowywanej u Klienta, wyposażona w :

– szafę na aparaturę AKP zamontowaną z boku naczepy (między nogami podporowymi a I osią) wyposażoną w drzwi kwasoodporne otwierane na boki

– oddzielną szafkę na komputer PK-3 i drukarkę

– nagrzewanie komory pomiarowej w okresie zimowym w zakresie 0º-2ºC przy pomocy nagrzewnicy zasilanej z bloku silnika ciągnika

pompę z napędem hydraulicznym PW 24H

– przepływomierz elektromagnetyczny PD 340

– komputer PK-3

– drukarkę

– instalację rurową

odgaźnik

– instalacja daje możliwość załadunku i rozładunku przy pomocy pompy zewnętrznej oraz załadunku i rozładunku przy pomocy pompy PW 24H przez instalację pomiarową

4. Wyposażenie dodatkowe :

4.1. Izolacja termiczna wykonana z pianki poliuretanowej w miejsce styropianu.

4.2. Czujniki zamontowane przy zaworach dennych (3 szt.) podłączone do komputera PK-3 informujące z jakiej komory produkt został rozładowany do określonego dostawcy.

4.3. Czujniki temperatury zamontowane w każdej komorze (w części dolnej cysterny) podłączone do komputera PK-3 rejestrującego zmiany temperatury w czasie transportu produktu. Odczyt temperatury odbywa się z częstotliwością (z możliwością zmiany) w zakresie od 1 min – 30 min. Temperatura produktu w czasie zdawania (rozładunku) będzie zapisana na wydruku.

4.4. System GPS do identyfikacji odbiorcy produktu oraz do analizowania śladu trasy.

4.5. Tracking – monitoring pracy instalacji pomiarowej w trybie on-line, np.:

  • ślad trasy

  • informacja o stanie realizacji trasy (ilość zdanego produktu, stan zapełnienia komór, liczba zrealizowanych rozładunków, raporty z poszczególnych rozładunków)

  • informacja gdzie w danym momencie znajduje się autocysterna

  • rejestracja temperatury produktu w poszczególnych komorach

Do działania systemu konieczne jest zawarcie umowy z jednym z operatorów sieci komórkowych na transmisję danych GPRS.

Kontakt : Paweł Kołodyński : tel. 660 – 560 – 651

1.    Cysterna :

  • pojemność 26.000 l
  • trzykomorowa – pojemność zbiorników:
  • I – ok. 10.000 litrów
  • II – ok. 4.000 litrów
  • III – ok. 12.000 litrów
  • przekrój okrągły, średnica zbiornika – 1.912 mm, wręgi matowe 2B
  • materiał zbiornika – stal kwasoodporna AISI 304, dennice stożkowe
  • izolacja o gr. 100 mm (20 mm WEŁNA + 80 mm styropian) na powierzchni walcowej,
  • izolacja pianką PUR o gr. 100 mm na powierzchni dennic
  • płaszcz zewnętrzny wykonany z blachy kwasoodpornej BA gr 0,6 mm, montowany na fels
  • parametry pracy:
  • – ciśnienie robocze: atmosferyczna
  • – temperatura pracy do 80°C
  • 3 włazy DN450 2B (PRO-WAM) z pokrywami, z uszczelka w pokrywie, uszczelki NBR,  każdy właz wyposażony jest w obudowę ze stali nierdzewnej uniemożliwiającą przelanie, pokrywy są izolowane, każda pokrywa wyposażona w dwa łańcuchy odciągowe, z każdej obudowy przelewowej jest wyprowadzony po lewej i prawej stronie przewód odpływowy do krawędzi dolnej cysterny, właz wewnętrzny ma być przesunięty do tyłu w stosunku do włazu zewnętrznego w celu uzyskania większej przestrzeni na założenie śruby dociskowej oraz dokręcenia pokrętła, we włazie wewnętrznym zaznaczony poziom litrażowania.
  • Bez zaworu klapowego
  • zawory bezpieczeństwa – każda komora wyposażona jest w zawór próżniowo-ciśnieniowy 1½ ” PRO-WAM
  • zewnętrzne dennice z wykonane z tworzywa w kolorze wg palety RAL – białym (9016) , tylna z wnęką w górnej części. We wnęce zainstalowane lampy ERMAX LED PRO-OVAL:
  • – kierunkowskazy
  • – pozycyjne i stop
  • instalacja spustowa produktu – każda komora wyposażona w zawór denny DN100 grzybkowy sterowany ręcznie z góry naczepy (z podestu) zawory denne spięte wspólnym rurociągiem DN100 wyprowadzonym na tył naczepy zakończonym zaworem DN100DIN (uszczelnienie silikon), zawór krańcowy rurociągu umieszczony w kwasoodpornej szafce (wykończenie zewnętrzne wszystkich szafek BA) zamontowanej na tylnym zwisie naczepy między podłużnicami, drzwi w szafce typu BUS, rura spustowa izolowana obudowana osłoną ze stali kwasoodpornej. Rura wysunięta do tyłu na taką odległość, że po zamontowaniu redukcji DN100 / DN65 resztki przewożonych produktów i płynów myjących będą spływać poza szafkę.
  • cysterna osadzona maksymalnie nisko względem podwozia
  • pomiar temperatury – cysterna wyposażona jest w 3 nierdzewne zegarowe czujniki temperatury marki Fort Vale (od -20°C do + 160°C) zainstalowane w poszczególnych komorach zbiornika z prawej strony zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym za pomocą siatki ze stali kwasoodpornej
  • mycie zbiornika cysterny – cysterna wyposażona jest w centralny układ mycia w systemie zamkniętym CIP (w 1 komorze zainstalowane są 2 głowice, w drugiej – 1 głowica, w trzeciej – 2 głowice), konstrukcja cysterny oraz rozmieszczenie włazów umożliwia mycie cysterny w stacjach mycia cystern. Przyłącze układu mycia zakończone zaworem DN50DIN wyprowadzone do szafki spustowej,
  • pomost obsługowy wykonany z blachy aluminiowej zainstalowany z prawej strony cysterny + podesty przy włazach
  • drabina – ze stali nierdzewnej, zamontowana na tylnej dennicy z prawej strony wykonana w całości (rozkładana )
  • bez pojemników na wąż
  • redukcje: ( montowane w szafie  spustowej )
  • – DN100DIN/DN80DIN – 1 szt.
  • – DN100DIN/65DIN  – 1 szt.
  • – DN65DIN/DN50DIN – 1 szt.
  • – DN50DIN/DN50BN -2 szt.
  • logo PRO-WAM na drzwiach tylnej szafki
  • logo PRO-WAM na powierzchni bocznej w tylnej części naczepy z lewej i prawej stron
  • litrażowanie poszczególnych komór cysterny przez PRO-WAM
  • certyfikat ATP
  • naklejki wyróżniające z boku, mają być białe

2. Podwozie naczepy marki PRO-WAM :

  • konstrukcja samonośna, wykonanie ze stali kwasoodpornej, polerowana
  • zwis tylny prosty
  • nogi podporowe aluminiowe
  • osie tarczowe JOST
  • zawieszenie pneumatyczne
  • oś pierwsza podnoszona
  • układ hamulcowy WABCO z automatyczną regulacją siły hamowania (ALB) i EBS typ 2s/2m oraz funkcją RSS
  • czop pociągowy
  • wysokość siodła 1.200 mm
  • winda na koło zapasowe (bez koła)
  • felgi stalowe  (6 szt., bez koła zapasowego), opony GOODYEAR
  • czujniki ciśnienia w oponach
  • Instalacja elektryczna Hella
  • lampy zespolone Hella
  • lampy obrysowe Hella
  • hamulec parkingowy automatyczny
  • skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego o wymiarach 750mm x 350mm x 450 mm, skrzynka zamontowana po lewej stronie naczepy-cysterny (za 3 osią na zwisie)
  • zbiornik na wodę do mycia rąk
  • manometr pomiaru obciążenia osi
  • wsporniki bocznych osłon przeciwnajazdowych
  • wykonane ze stali kwasoodpornej
  • zderzak ze stali kwasoodpornej
  • dwie lampy LED wspomagające cofanie, zamontowane na tylnym zderzaku, załączane razem ze światłem cofania.

Cena jednostkowa : 315.000zł + 23% VAT

Opcjonalnie : felgi aluminiowe ( 6szt.)  – dopłata 4.800 zł + 23% VAT

Accessibility
pl_PL